Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig du er, da. :p

 

Hvordan kan det gjøre meg kjedelig? Blir jeg mer underholdende av å røyke egentlig?

Det var en spøk da vettu. :p

 

Jeg synes det er motiverende å gå på treningssenter; det er en atmosfære der for fysisk aktivitet. Hjemme er det atmosfære for helt andre ting og det føles bare feil å løfte vekter i stua. I tillegg har treningsstudioer andre fasiliteter som svømmebasseng og badstu, som de fleste ikke har hjemme. Hjemme får man heller ikke den gode følelsen av mannlig kameratskap som man kun får i garderoben på et treningsstudio etter en hard økt.

Jeg fant det forferdelig demotiverende og deprimerende da jeg gikk på treningsstudio. Og de her har verken basseng eller badstu så vidt jeg vet. Liker ikke folk nok i edru tilstand til å trene med dem.

Da jeg trente hadde jeg vel og merke en kompis å trene med i starten, før han droppa ut, og etter hvert klarte ikke jeg mer heller, og droppa også ut.

Lenke til kommentar

Vel, det viktige er å finne trening man kan fortsette med over lang tid. Det er nesten verdiløst å begynne med trening en kort stund og så kutte ut. Den typiske feilen er å gå hardt ut og så gi opp etter noen uker fordi programmet er for krevende eller tar for lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...