Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg burde virkelig ta meg selv i nakken å begynne og mosjonere. Det har jeg bare godt av. Det fikser nok ryggsmertene mine også, samt betennelsen jeg har fått i hælen fordi jeg antageligvis er for tung. I alle fall det legene har sagt til meg.

Det er bare det at det virkelig ikke frister å gå eller sykle.

Lenke til kommentar

Ja, jeg burde virkelig ta meg selv i nakken å begynne og mosjonere. Det har jeg bare godt av. Det fikser nok ryggsmertene mine også, samt betennelsen jeg har fått i hælen fordi jeg antageligvis er for tung. I alle fall det legene har sagt til meg.

Det er bare det at det virkelig ikke frister å gå eller sykle.

 

Du kan sykle på ergometersykkel. Da sitter du bare stille og trår mens du kan høre på musikk eller en lydbok f.eks. Skaffer du deg en egen kan du sette den foran TV-en. Mange treningsstudioer har også TV-er foran sykkelavdelingen.

 

Men jeg ville ikke bare kjørt kondisjonstrening. Hvis du bygger muskler får du mye gratis ved at muskelmassen forbrenner næring kontinuerlig, i tillegg til at man ser ti ganger bedre ut enn disse kondisjonsfanatikerne som bare ser anorektiske og svakelige ut. Spesielt hvis man er overvektig fra før har man et godt grunnlag for å bygge muskler, siden man ikke behøver å legge på seg slik som tynne mennesker må.

Lenke til kommentar

Fikser du kostholdet kan du sitte på ræva hele dagen og likevel gå ned i vekt.

Bah, tror jeg må gjøre mer enn å fikse kostholdet gitt. Tror nok jeg må få maskineriet i gang igjen. Jeg er kanskje ikke skapt for å sitte i en stol dagen lang likevel. :p

 

Alt du trenger er 45-60 minutter intensiv trening i uka Sjur, en gang i uka. That's it! Prøv å sleng deg på en slik treningsinstruktør.

Bah, vil unngå treningssenter for alt i verden. Trene på utstilling ... fydda!

Vi har en vanlig ergometersykkel, en spinningsykkel og en ellipsemaskin stående på loftet som resten av familien bruker daglig. I tillegg kan jeg alltids fyre opp Kinect eller Wii om jeg skulle føle for det.

 

Hey, jeg har aldri tatt en røyk i hele mitt liv, thank you very much.

Kjedelig du er, da. :p

 

Jeg er glad jeg nesten har klart å kutte helt. Er bare så god å ha når angsten kommer, samt at det er veldig vanskelig å ikke røyke når jeg drikker. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det er motiverende å gå på treningssenter; det er en atmosfære der for fysisk aktivitet. Hjemme er det atmosfære for helt andre ting og det føles bare feil å løfte vekter i stua. I tillegg har treningsstudioer andre fasiliteter som svømmebasseng og badstu, som de fleste ikke har hjemme. Hjemme får man heller ikke den gode følelsen av mannlig kameratskap som man kun får i garderoben på et treningsstudio etter en hard økt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...