Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sitter på biblioteket med kjemi-bøkene åpne. Slik har jeg sittet i to timer og det jeg har fått gjort er til å grine av.

 

Flere enn meg som har hatt en produktiv morgen?

 

Jeg har planlagt en norskøkt, og skrevet 6 linjer på refleksjonsteksten min til engelskeksamen.

 

 

Siden kl. 9........

 

Se opp, alle sammen. Vi har en tøffing her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del har vært og filmet på en trafikksikkerhetsdag, og skal tilbake snart. :p

Og i mellomtiden har jeg sittet og knotet med XHTML og CSS, for en campingside som skal lanseres til sommeren.

 

Det jeg egentlig burde gjøre, er å pushe på for å få nødvendig programvare og rettigheter på maskina og brukeren jeg sitter på, samt få gjort ferdig oppgaven min som skal inn 6. mai.

Jeg kan ingenting om twitter-lister. :p

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt fri - mer eller mindre - i årevis, kan jeg si at det er usaklig kjedelig. Det siste året har også vært veldig asosialt, da folk flest bor andre steder enn hva jeg gjør, men nå som jeg har begynt å jobbe, er dagene lysere igjen. Og jeg gleder meg til å dra på jobb hver mandagsmorgen. Kan ikke komme på at jeg følte det sånn sist jeg hadde en jobb å dra til. :p

Lenke til kommentar

Den forsvinner nok gradvis når mannen kommer seg litt ut i sosial omgang med kolleger på naturlig vis.

 

Jeg er sånn at jeg begynner å kjede vettet av meg etter bare en sommerferie. Når jeg gikk ledig i 3 mnd for mange år siden, var jeg seriøst langt nede. Lå bare og sov til midt på ettermiddagene, gadd ingenting, ringte ikke noen, ikke foreldrene mine engang. Og jeg hadde en tendens til å la telefonrøret liggende av kroken mesteparten av tida, så ingen fikk ringt til meg heller. (Før jeg hadde mobiltlf).

 

Det gikk så langt at mamma hadde tenkt å ringe politiet for å finne ut om jeg var omkommet. Da fikk jeg en solid dose kjeft når de endelig fikk tak i meg, kan man si :p Og det klarte de ved å først ringe husverten min, som igjen regna med jeg var hos kompisen min som bodde hos dem før, som ga nummeret videre til han, og mamma ringte dit. Og der satt jeg og kikka på film, og hadde visst ikke prata med noen hjemme på en måned.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Den forsvinner nok gradvis når mannen kommer seg litt ut i sosial omgang med kolleger på naturlig vis.

 

Jeg er sånn at jeg begynner å kjede vettet av meg etter bare en sommerferie. Når jeg gikk ledig i 3 mnd for mange år siden, var jeg seriøst langt nede. Lå bare og sov til midt på ettermiddagene, gadd ingenting, ringte ikke noen, ikke foreldrene mine engang. Og jeg hadde en tendens til å la telefonrøret liggende av kroken mesteparten av tida, så ingen fikk ringt til meg heller. (Før jeg hadde mobiltlf).

 

Det gikk så langt at mamma hadde tenkt å ringe politiet for å finne ut om jeg var omkommet. Da fikk jeg en solid dose kjeft når de endelig fikk tak i meg, kan man si :p Og det klarte de ved å først ringe husverten min, som igjen regna med jeg var hos kompisen min som bodde hos dem før, som ga nummeret videre til han, og mamma ringte dit. Og der satt jeg og kikka på film, og hadde visst ikke prata med noen hjemme på en måned.

Om du har 3 mnd. med fri, hvorfor ikke reise?

Lenke til kommentar

Fordi jeg så ikke på det som en ferie, men som et fengsel i leiligheta mi. Da er man ikke i stand til å tenke på sånne positive ting.

Vel, om du vet du skal ha sommerferie, så er det da bare å bestille en reise i forveien, slik at du bare kan reise av gårde med en gang du er ferdig med jobben?

Lenke til kommentar

Hvor ble det av sytinga di?

Jeg syter ikke så mye som dere skal ha det til, men om du savner det, kan jeg godt klage litt for din skyld.

 

Bytex, har også opplevd slike ting, men jeg gjorde det stort sett med vilje. Angst og depresjoner gjorde at jeg satt inne i over en måned, ikke pålogget MSN e.l., skrudde av mobilen, dro ikke på skolen og svarte ikke når folk ringte på.

 

Uten å tenke over det, har det vel ikke gått mer enn 3 uker før jeg har tatt kontakt med folk. :p

Lenke til kommentar

Tror jeg har gått et par måneder uten å snakke med noen. Og da regner jeg ikke kontakt med butikkpersonale som noen form for sosial omgang. Er ganske lett om en har et par spill som er artige, noen filmer og serier liggende, ingen jobb å gå til eller skole en må møte på forelesninger til. Tiden går så fort!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...