Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha fire forskjellige tekster, to om litteratur, et om samfunn og et om å lære språk. Tre av dem har jeg greie førsteutkast til, mens den siste ikke er halvferdig en gang. Pluss fem sider refleksjon om min egen utvikling. Skal leveres den 30. :(

 

 

 

puke.gif

 

 

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha fire forskjellige tekster, to om litteratur, et om samfunn og et om å lære språk. Tre av dem har jeg greie førsteutkast til, mens den siste ikke er halvferdig en gang. Pluss fem sider refleksjon om min egen utvikling. Skal leveres den 30. :(

Jeg hadde nok heller tatt livet mitt enn å gjøre det der.

Lenke til kommentar

Hopper bare fort innom for å si at jeg har oppdatert profil-informasjonen min(Om meg) og si hei før jeg drar på jobb. :) Hei LithiumS, Kammizez og Kakeshoma. :) Ser dere lurker i tråden. Vet ikke hvem IntoGear er, man han/hun er sikkert utrolig hyggelig! Ha en fantastisk dag videre og tenk på meg som skal kose meg på jobb med masse deilig mat for så å gå på russetreff igjen. :D

Lenke til kommentar

Hva skal jeg finne på?

Næsj, man kan jo alltid ta noen eurytmidanser... Neida :p Finn deg en god bok? Ta deg en lang gåtur med god musikk på øret?

 

 

Hopper bare fort innom for å si at jeg har oppdatert profil-informasjonen min(Om meg) og si hei før jeg drar på jobb. :) Hei LithiumS, Kammizez og Kakeshoma. :) Ser dere lurker i tråden. Vet ikke hvem IntoGear er, man han/hun er sikkert utrolig hyggelig! Ha en fantastisk dag videre og tenk på meg som skal kose meg på jobb med masse deilig mat for så å gå på russetreff igjen. :D

Hei på deg (selv om du glemte meg :O ), og kos deg i dag du og!!

 

Glemte deg Hedvig! Hei!! :)

 

Good boy ^^

Lenke til kommentar

Hopper bare fort innom for å si at jeg har oppdatert profil-informasjonen min(Om meg) og si hei før jeg drar på jobb. :) Hei LithiumS, Kammizez og Kakeshoma. :) Ser dere lurker i tråden. Vet ikke hvem IntoGear er, man han/hun er sikkert utrolig hyggelig! Ha en fantastisk dag videre og tenk på meg som skal kose meg på jobb med masse deilig mat for så å gå på russetreff igjen. :D

Hei :)

Lenke til kommentar

Har lest en del jeg og, men SÅ ille pleier de ikke å være. Sikkert bare fordi det er påbyggelev.

 

Skal du bli lærer?

 

Det som er artig er når man leser noe som er helt fantastisk; kjempegodt skrevet og kreativt. Da blir jeg litt glad inni meg.

Lenke til kommentar

Har lest en del jeg og, men SÅ ille pleier de ikke å være. Sikkert bare fordi det er påbyggelev.

Så med en gang man har gått yrkesfag suger man i nynorsk? Tror heller det har noe med interesse for faget. Selv er jeg også veldig dårlig i språk, men jeg har ikke gått påbygg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...