Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å gå hjem og legge deg. Alkohol er ikke bra for kroppen.

 

Nei,det kan stemme.

Det smalt ganske hardt i hodet da man heiv innpå litt,men har fått tilbud om å bli med på nach hos ett gansek så hyggelig kvinnemenneske,slenger meg på den jeg.

 

Kombinasjonen av mye fysisk arbeid,og øl er ikke lurt...

Husker godt da jeg og npen kompiser fant ut at vi skulle dra ut på byen etter en 3-timers sykkeltur...

Glattscelle på han ene,roting med kvinnfolk på han som hadde samboer,samt at jeg havne på nach 6 mil fra byen...

 

Drar med dette kvinnfolket jeg...

Slik kan det gå vøtt.... Håper du også har lært.

Lenke til kommentar

Jaja, da hadde man knekt foten på to plasser. 1-2 måneder ute av drift. FML.

Hvordan klarte du dette da?

Hard landing under fallskjermhopp. Venstrefoten sa knaaaaas. 8 timer på sykehus. Gipsa fot. Operasjon i neste uke. Yay!

Hørtes ikke noe godt ut.. Klarte selv å brekke håndleddet etter å skli på isen på vei til skolen :p. Men btw, var fallskjermhopping gøy? :)

Lenke til kommentar

Jaja, da hadde man knekt foten på to plasser. 1-2 måneder ute av drift. FML.

Hvordan klarte du dette da?

Hard landing under fallskjermhopp. Venstrefoten sa knaaaaas. 8 timer på sykehus. Gipsa fot. Operasjon i neste uke. Yay!

Hørtes ikke noe godt ut.. Klarte selv å brekke håndleddet etter å skli på isen på vei til skolen :p. Men btw, var fallskjermhopping gøy? :)

Beste sporten ever. ;) Det som er ekstra surt er at det skjedde i mitt første hopp denne sesongen, så nå går jeg glipp av over halve sesongen videre. FML x2!

Lenke til kommentar

Jaja, da hadde man knekt foten på to plasser. 1-2 måneder ute av drift. FML.

Hvordan klarte du dette da?

Hard landing under fallskjermhopp. Venstrefoten sa knaaaaas. 8 timer på sykehus. Gipsa fot. Operasjon i neste uke. Yay!

Hørtes ikke noe godt ut.. Klarte selv å brekke håndleddet etter å skli på isen på vei til skolen :p. Men btw, var fallskjermhopping gøy? :)

Beste sporten ever. ;) Det som er ekstra surt er at det skjedde i mitt første hopp denne sesongen, så nå går jeg glipp av over halve sesongen videre. FML x2!

Høres gøy ut med fallskjermhopping. Har ikke muligheten til det, men skal nok prøves senere i livet. Forhåpentligvis ikke under en flyulykke...

Lenke til kommentar

Endte dessverre opp med pumping ja. Jævla kjipt å våkne på sykehus med pulssensorer, monitor, sånn blodgreier i ene armen og væske i andre..

 

Trodde jeg våknet hos en kompis før jeg så rundt meg og lurte på hva faen som hadde skjedd, for jeg husker ikke en dritt hvordan ting skjedde.'

 

Forresten, noen som vet om jeg må betale eller noe? De nevnte ikke noenting om slik.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...