Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://en.wikipedia.org/wiki/Scramble_(arcade_game)

 

Scramble is a 1981 horizontally scrolling shoot 'em up, arcade game. It was developed by Konami, and manufactured and distributed by Stern in North America. It was the first side-scrolling shooter with forced scrolling and multiple distinct levels.[1] It was also an early example of dual-core processing, using two Zilog Z80 microprocessors for the central processing unit in addition to two AY-3-8910 sound chips for the sound.[

Lenke til kommentar
Kødder du nå, eller er du seriøs? Jeg sliter litt med å tolke det fordi du vanligvis virker ganske reflektert, mens dette bortimot er det dummeste jeg har lest på forumet.

 

Jeg synes ikke det å legge til enda et "dette er bare forferdelig!" fremstår som spesielt reflektert. Da sier jeg heller noe nytt, noe kreativt og - kanskje aller viktigst - noe litt provoserende.

 

Dumt var det ikke. 22/7 kommer til å bli stående som en av de viktigste datoene i nyere norsk historie, og som historiker av utdanning er det noe tilfredsstillende ved å ha vært til stede og merket det hele bokstavelig talt på kroppen.

 

Hysteriske følelsesutbrudd overlater jeg til andre. Det ligger ikke for meg og det er uansett nok av dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...