Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Namnamlunch?

 

Jeg startet med yoghurtrester og gikk over på brødskive med banan... :)

 

Lunsj som smaker namnam vel. Snakker du ikke babyspråk eller? Også kjent som Hedvig-språk :)

 

Hmm... Minner meg på at jeg ikke har spist i dag.

Know the feeling.

Lenke til kommentar

Namnamlunch?

 

Jeg startet med yoghurtrester og gikk over på brødskive med banan... :)

 

Lunsj som smaker namnam vel. Snakker du ikke babyspråk eller? Også kjent som Hedvig-språk :)

 

Hmm... Minner meg på at jeg ikke har spist i dag.

Know the feeling.

 

Namnamlunch forsto jeg var en god lunch, men ikke hva det var... :p

 

Nå blir det snart en treretters middag, 1. scampi 2. svinefilet og 3. en oreokjeks-krem greie Det er nammnamm mat! SLURP! Det er en fare for at smaksløkene skal slå krøll på seg :p

 

L4r5:

Hender at jeg glemmer og spise selv, får bare vondt i hodet og orker ikke noe, - det inkluderer å lage mat >< :p

Lenke til kommentar

Nå vet jeg at til mandag skal jeg smøre meg niste når jeg skal på jobb.

Jeg har ikke råd til å leve som de andre på avisa, som så ut til å stikke ut og spise på restaurant eller kjøpe seg overprisa pizza-slicer.

 

Ellers var det gøy å ha noe å gjøre fra det øyeblikket jeg kom inn døra. Lette oppgaver også, får for håpentligvis et sted å sitte på mandag. :p

Lenke til kommentar

Veldig kjekt med intern kantine som har fullt koldt/salatbord og forskjellige varmretter hver dag, både dag og kveldsskift. Og en lunsjbong koster 25 kr. De koster egentlig 85,-, men bedriften subsidierer resten for oss.

 

Vet ikke hvordan jeg hadde sett ut hvis jeg ikke fikk noen faste, sunne varme måltider i uka. Vi får fisk en gang i uka også. Og kan ete så mye man vil, bare man har betalt en bong.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg drømte jeg reiste tilbake i tid, ca. 20-tallet til et eller annet sted der de snakka tysk, og møtte på forskjellige mennesker med problemer i livet, og hjalp dem. Blant annet ved å snakke om hvordan det var å gå til psykolog i moderne tid. Og ved å drepe fiendene deres for dem.

 

Hjernen min er merkelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...