Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, når jeg leser enkelte poster her på forumet kjenner jeg IQ-en min renner ut av hodet og ned i et sluk. Og så får jeg lyst til å stange hodet gjentatte ganger i veggen med full kraft.

Ikke relatert til noe i denne tråden denne gang. Jeg bare følte behovet for et utbrudd. Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar

Faen, når jeg leser enkelte poster her på forumet kjenner jeg IQ-en min renner ut av hodet og ned i et sluk. Og så får jeg lyst til å stange hodet gjentatte ganger i veggen med full kraft.

Ikke relatert til noe i denne tråden denne gang. Jeg bare følte behovet for et utbrudd. Takk for oppmerksomheten.

Jeg vet hvordan det føles. Da stikker jeg på Youtube og setter på en video av mine gode mann deGrasse.

 

Jeg er meg.

 

Du nevner bundy, hvorfor er han ikke på forumet slik som før?

Vokst opp? Fått seg noe annet å sysle med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

L4r5, skal du ikke stenge meg ute? Det er din jobb å finne overtrampet, og evt vurdere straffeomfang på regelbrudd, men først må du komme med bevis, ellers gjør du ikke jobben din som moderator, og da burde du abdisere.

Lenke til kommentar

Faen, når jeg leser enkelte poster her på forumet kjenner jeg IQ-en min renner ut av hodet og ned i et sluk. Og så får jeg lyst til å stange hodet gjentatte ganger i veggen med full kraft.

Ikke relatert til noe i denne tråden denne gang. Jeg bare følte behovet for et utbrudd. Takk for oppmerksomheten.

 

Jeg føler meg bare sååå mye smartere enn mange andre... mye bedre måte å se det på :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

L4r5, skal du ikke stenge meg ute? Det er din jobb å finne overtrampet, og evt vurdere straffeomfang på regelbrudd, men først må du komme med bevis, ellers gjør du ikke jobben din som moderator, og da burde du abdisere.

1/10

Cause you made me reply.

 

Du bryter retningslinjene ved å sitere innlegget rett over din post:(

 

Liker du kjøttpudding Tricell?

 

Du finner min besvarelse i koden under, den er kryptert med DES i ECB modus.

 

Tzeic1tDlvE=

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...