Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Usjda.. katta vår pleier å drepe mus, spise alt bortsett fra magesekken, for å så gjemme de på diverste steder rundt omkring i huset. Kjempekkelt.

Ja.. Hun pleier alltid å gulpe, men det har enten vært ute på trappa eller på gulvet hvor det ikke er noe annet.. Arg, hun får såå mye god butikkmat, hvorfor må hun være sånn. =P

 

Enig med den Datasmurf, etter at jeg flyttet for meg selv har ikke jeg fått meg nye dyr, foreldrene har "adoptert" de jeg hadde, og da har jeg sakte men sikkert kommet meg litt unna dem.. Så gjør de slikt som dette og da bryr jeg meg nesten ikke om dem i det hele tatt. :p

 

Julegave til seg selv, film eller spill?

Lenke til kommentar

Visste dere at "alt i 1881 hadde elles styresmaktene slutta seg til eit av Knudsens hovudpoeng at det var - eller burde vere - eit nært samband mellom danna daglegtale og skriftspråket."?

 

Var ikke det interessant? Nei, det var kanskje ikke det...

 

??????????????+

 

 

What? o.O

 

 

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Visste dere at "alt i 1881 hadde elles styresmaktene slutta seg til eit av Knudsens hovudpoeng at det var - eller burde vere - eit nært samband mellom danna daglegtale og skriftspråket."?

 

Var ikke det interessant? Nei, det var kanskje ikke det...

Jo, faktisk.

 

Flotters. Kan ikke du lese ut pensumbøkene mine, kle deg ut som meg og ta eksamen for meg på tirsdag? :)

Lenke til kommentar

Visste dere at "alt i 1881 hadde elles styresmaktene slutta seg til eit av Knudsens hovudpoeng at det var - eller burde vere - eit nært samband mellom danna daglegtale og skriftspråket."?

 

Var ikke det interessant? Nei, det var kanskje ikke det...

Jo, faktisk.

 

Flotters. Kan ikke du lese ut pensumbøkene mine, kle deg ut som meg og ta eksamen for meg på tirsdag? :)

Hva slags eksamen er det snakk om?

Lenke til kommentar

Norsk på lærerhøgskolen. Kan komme opp i språk (språkhistorie, sosiolingvistikk, sidemål- og nabospråksdidaktikk og dialekter) eller litteratur (fem romaner og fire noveller, pluss generell litteraturhistorie). Jeg håper på sykt på det meste innen litteratur eller språkhistorie.

 

Seff, har alltid kjoler klar til bruk i skapet.

 

Eggselente

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...