Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i himmelen nå.

The mentalist S04E01

The big bang theory S05E01 + E02

The vampire diaries S03E02

Dexter S06E01

På en gang. omgomgogmogmogmgomgomgogmogmg wiiiiiiiiiiiiiii

Skrevet (endret)

Tviler ikke ett sekund!

Stalker deg på face :ph34r:

Du har jo stalket meg IRL også, så noe annet var vel ikke forventet.

Santsant... og det er kanskje ikke så rart når folk legger ut bilder av deg heller :p

Endret av multisync
Skrevet

Dads børthdæi, aner ikke hva jeg skal skaffe fyren... :ermm:

Er i samme situasjon akkurat nå. Jeg pleier å løse det på den måten at jeg gir penger til søsteren min - som liker å tenke på gaver - og så ordner hun det. De fleste kjenner nok noen som synes det er gøy å handle gaver men kanskje ikke har så mye penger til å gjøre det, og da er det en grei ordning.

Skrevet

Dads børthdæi, aner ikke hva jeg skal skaffe fyren... :ermm:

Er i samme situasjon akkurat nå. Jeg pleier å løse det på den måten at jeg gir penger til søsteren min - som liker å tenke på gaver - og så ordner hun det. De fleste kjenner nok noen som synes det er gøy å handle gaver men kanskje ikke har så mye penger til å gjøre det, og da er det en grei ordning.

Her har det blitt til ei kreativ løsning på bursdagsgave i år. Pappa fyller femti, så da legger jeg litt ekstra i det. Har lagd ei scrapbook/album med bilder fra han var baby og til nå. Cder med en hit fra hvert år fra 1961-2011(med fokus på musikk pappa liker), og til sist skal jeg lage hjemmelagd konfekt i helga :D Får satse på det faller i smak. Litt mer spennende enn sokker og slips ihvertfall :p

Skrevet

Har "Dexter" begynt igjen? Det visste jeg ikke. Sweet!

Ifølge Ajaco har det visst det, selv kommer jeg til å vente på at alle episodene kommer ut, så ser jeg alle sammen på samme dag, akkurat slik jeg gjorde med sesong 5. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...