Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du ikke at jeg har en fobi mot dyr og insekter og alt som er det minste ekkelt? :cry: Legg det i en spoiler, for "¤#¤!!

Hva er galt i moder naturs dyr da? Har du noe imot de? :D

 

heather-banana-spider-780243.jpg

 

*ta på seg mamma-fjeset og -stemmen*

Fy! Vær snill med jentene!

:p

Jeg er kjempesnill. Når de endelig begynner å grine og sutre, gir jeg dem en klem og klapper de på hodet. Da har de lært en lekse OG de har sluttet å syte. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg er kjempesnill. Når de endelig begynner å grine og sutre, gir jeg dem en klem og klapper de på hodet. Da har de lært en lekse OG de har sluttet å syte. :tease:

 

Jeg har jo gjort det hele tiden? :cry:

Lenke til kommentar

jeg har dem som kjæledyr. In fact.

Minn meg på å aldri, aldri, aldri, aldri stikke innom deg om jeg er nord i landet.

Edderkopper er en av hovedgrunnene til at jeg holder fast på min kjære med nebb og klør. Han kverker dem for meg. :love:

 

Edit: Slanger er stilig. Ekkelt å ta på, men stilig. De er ikke sånn som edderkopper.

Endret av Nie
Lenke til kommentar

jeg har dem som kjæledyr. In fact.

Minn meg på å aldri, aldri, aldri, aldri stikke innom deg om jeg er nord i landet.

Edderkopper er en av hovedgrunnene til at jeg holder fast på min kjære med nebb og klør. Han kverker dem for meg. :love:

 

Edit: Slanger er stilig. Ekkelt å ta på, men stilig. De er ikke sånn som edderkopper.

Edderkopper er bare spiderbro

 

 

"that fly is bothering you? dont worry, imma kill his whole family"

 

 

Meme, men så jævlig sant.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...