Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dads børthdæi, aner ikke hva jeg skal skaffe fyren... :ermm:

 

Er i samme situasjon akkurat nå. Jeg pleier å løse det på den måten at jeg gir penger til søsteren min - som liker å tenke på gaver - og så ordner hun det. De fleste kjenner nok noen som synes det er gøy å handle gaver men kanskje ikke har så mye penger til å gjøre det, og da er det en grei ordning.

Lenke til kommentar

Dads børthdæi, aner ikke hva jeg skal skaffe fyren... :ermm:

 

Er i samme situasjon akkurat nå. Jeg pleier å løse det på den måten at jeg gir penger til søsteren min - som liker å tenke på gaver - og så ordner hun det. De fleste kjenner nok noen som synes det er gøy å handle gaver men kanskje ikke har så mye penger til å gjøre det, og da er det en grei ordning.

 

Her har det blitt til ei kreativ løsning på bursdagsgave i år. Pappa fyller femti, så da legger jeg litt ekstra i det. Har lagd ei scrapbook/album med bilder fra han var baby og til nå. Cder med en hit fra hvert år fra 1961-2011(med fokus på musikk pappa liker), og til sist skal jeg lage hjemmelagd konfekt i helga :D Får satse på det faller i smak. Litt mer spennende enn sokker og slips ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...