Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt over foreldra mine som alltid forlot meg hjemme og ignorerte mine sterke psykiske problemer og heller dro til Pakistan og andre land hvor temperaturen var på førti-femti grader for rekreasjon.

Haha, fantastisk!

Skrevet

Ingenting er som å komme hjem og finne en 50 år gammel mann fra Nepal i senga. Tydelig at mamma og pappa elsker meg svært høyt.

Say what?

(De ville vel at du skulle ha en trivelig natt da ph34r.gif )

Skrevet

*klø klø klø klø* ÆÆÆÆRHG, hva er galt med meg? Det KLØR. Jeg klør på steder jeg ikke visste at det gikk an å klø; under føttene, på hælene, mellom tærne, inni hendene, mellom fingrene! Blir gal.

Skrevet

Ingenting er som å komme hjem og finne en 50 år gammel mann fra Nepal i senga. Tydelig at mamma og pappa elsker meg svært høyt.

Say what?

(De ville vel at du skulle ha en trivelig natt da ph34r.gif )

Morsom fyr da. Han bare måtte ha et bilde av min bestefar siden han er 93 år og enda kjører bil. Levealderen i Nepal er jo 58 år. Ville tilstander.

• Liker 1
Skrevet

Cambodia calling.

Angkor Wat i soloppgang var GREIT liksom...

Tid for aa hoppe i bassenget.

Din forbanna-tidligere-klasse-kamerat..

Hür er utlandet? Jeg sitter langt i nord med 9 varmegrader.

Skrevet

Å herregud jeg må lære meg å tøye ut etter å ha trent. Trente masse på tirsdag, gikk laaaaang tur i går og i dag tidelig. Nå greier jeg nesten ikke gå -.- Drittopplegg

Skrevet (endret)

Å tøye ut etter trening kan faktisk bare gjøre det verre så det anbefaler jeg ikke å gjøre egentlig :) Er bare å trene oftere så blir du ikke lenger stiv.. Det er min erfaring iaf..

Endret av Aalton
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...