Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jobb og Fallout NV

 

Er du fornøyd med det hittil da? Tror jeg liker 3'ern bedre igrunn, men NV er da fanken meg topp det også.

 

Det er helt greit, Langdon. Men da må du gå skikkelig inn for det, avatarbytte og fikse signaturen. :hmm:

Hva er galt med signaturen min?! Jeg får faktisk frysninger hver gang jeg leser det diktet der. Men det er greit. Jeg går fra nå inn for å være MChansern.

 

Bare gi meg noen minutter til å fikse det praktiske.

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke noe galt, jeg synes den er svært fin faktisk. Veldig dyp og sensuell. Men det er ikke noe vestkant-preg over den. Trenger en liten dæsj av JoakimR/McHansern liksom.

 

Edit: Se deeeer ja!

Sånn, ja! Men du? Vet du hvordan jeg kan lage sånn "McLangdon" avatar? Jeg mener; bare lime inn mitt navn i avataren til McHansern...

Lenke til kommentar

Er du fornøyd med det hittil da? Tror jeg liker 3'ern bedre igrunn, men NV er da fanken meg topp det også.

3-ern er mye bedre i mine øyne, men NV er greit. Syns det har blitt bedre etterhvert, men det tok lang tid før jeg klarte begynne skikkelig. Bare småting de hadde endra som ble gruelig irriterende de første gangene.

Lenke til kommentar

Særdeles fortreffelig. Startet akkurat rikmannsdagen i samvær med min butler, Arthur, som laget frokost til meg.

 

Er det noen som vet når endringen jeg gjorde av avatar trer i kraft? Dersom det tar lang tid, er det da eventuelt mulig å betale for å fremskynde prosessen?

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
3-ern er mye bedre i mine øyne, men NV er greit. Syns det har blitt bedre etterhvert, men det tok lang tid før jeg klarte begynne skikkelig. Bare småting de hadde endra som ble gruelig irriterende de første gangene.

Får et større følelse av en ødelagt verden i 3-ern synes jeg. Om man ser bort fra enkelte tilleggspakker, såklart. :roll: Mothership Zeta for eksempel. Men, ble en smule lei av NV så skal vel fortsette igjen når det blir vinter. :wee:

 

 

Haha, veldig bra, Mc. :wee:

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

Jeg kunne også tenkt meg en butler som laget frokost til meg, men desverre må jeg være min egen butler.. Jeg klarte å forsove meg med en time på jobb, noe så flaut! :(

 

 

Jeg kan bare stikke ned i banken å få en kundebehandler til å sette inn noen kontanter på min konto, eller en annen s konto selv om jeg har mistet å sperra kortet mitt?

 

Så lenge du har en annen form for ID med deg, ja.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Dagens plan er å finne ut hva jeg skal lage til middag.

Jeg tenkte jeg skulle ha ørretfilet med brokkoli- og blomkålgrateng. Eller noe med biff. Hvis det hjelper deg noe. :fun:

Høres ut som mye arbeid for et måltid. Biff har ikke jeg lært meg å steke, så tar det en dag jeg har god tid.

Dagens plan er å finne ut hva jeg skal lage til middag.

Du kan jo ta middagen på MCdonalds? Til ære for MChansern...

Jeg tar heller livet enn å spise på McDonalds.

Lenke til kommentar

Dagens plan er å finne ut hva jeg skal lage til middag.

Jeg tenkte jeg skulle ha ørretfilet med brokkoli- og blomkålgrateng. Eller noe med biff. Hvis det hjelper deg noe. :fun:

Høres ut som mye arbeid for et måltid. Biff har ikke jeg lært meg å steke, så tar det en dag jeg har god tid.

Dagens plan er å finne ut hva jeg skal lage til middag.

Du kan jo ta middagen på MCdonalds? Til ære for MChansern...

Jeg tar heller livet enn å spise på McDonalds.

Jeg forstår. Beklager fornærmelsen. Hva med at jeg, som et plaster på såret, sender over butler Blom? Han lager gjerne noe godt til deg. :)

Lenke til kommentar

Får et større følelse av en ødelagt verden i 3-ern synes jeg. Om man ser bort fra enkelte tilleggspakker, såklart. :roll: Mothership Zeta for eksempel. Men, ble en smule lei av NV så skal vel fortsette igjen når det blir vinter. :wee:

Ja, nettopp!

Haha, Mothership Zeta var latterlig. Det tror jeg var det eneste jeg ikke spilte helt ferdig. Opplevde en bug og orket rett og slett ikke starte den questen på nytt.

Syns F3 hadde flere sjarmerende karakterer òg.

 

Høres ut som mye arbeid for et måltid. Biff har ikke jeg lært meg å steke, så tar det en dag jeg har god tid.

Det er faktisk latterlig lite arbeid. Dytte inn i stekovnen, la det stå der til det er ferdig også er man good to go.

Blitt kjempefan av mat jeg kan dytte inn i stekovnen.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...