Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så noen episoder, men så sluttet jeg. Husker ikke hvorfor, tror jeg bare glemte å se på.

Hva synes du om det du så?

Jeg likte den, men jeg så de første episodene rett etter at jeg hadde sett dokumentaren Armadillo, så det ble litt lite action i serien. Men jevnt over en spennende og interessant serie.

Lenke til kommentar

Mens vi snakker om Afghanistan, noen som har sett serien, Norge i krig - oppdrag Afghanistan, som ligger på NRK nett-tv?

Japp. Det ligger også link til torrent hos NRKbeta. :-)

Må vel se det. Husker det var digg å få om Afghanistan på eksamen som var når det er så interessant at man kan se serier om det. :)

Lenke til kommentar

Mens vi snakker om Afghanistan, noen som har sett serien, Norge i krig - oppdrag Afghanistan, som ligger på NRK nett-tv?

Japp. Det ligger også link til torrent hos NRKbeta. :-)

Må vel se det. Husker det var digg å få om Afghanistan på eksamen som var når det er så interessant at man kan se serier om det. :)

Norgeikrig.OppdragAfghanistan.e01tile06.1920x1080.h264.NRK

Jeg syns det var vel verdt å se, i hvert fall. :)

Lenke til kommentar

Mens vi snakker om Afghanistan, noen som har sett serien, Norge i krig - oppdrag Afghanistan, som ligger på NRK nett-tv?

Japp. Det ligger også link til torrent hos NRKbeta. :-)

Må vel se det. Husker det var digg å få om Afghanistan på eksamen som var når det er så interessant at man kan se serier om det. :)

Norgeikrig.OppdragAfghanistan.e01tile06.1920x1080.h264.NRK

Jeg syns det var vel verdt å se, i hvert fall. :)

Da er den satt til nedlastning. Tusen takk. :)

Lenke til kommentar

Jeg har tidenes beste opplegg i helgen. I løpet av helgen skal jeg bruke 15 timer på å lære meg å danse linedance. Profesjonell instruktør og hele pakken. Gudene må vite hvorfor jeg sa ja, men dette blir kult. ^^

Slår deg! Huset for meg selv, skal ikke gjøre annet enn å spille WoW, lese på matte og se på film :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...