Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår. Beklager fornærmelsen. Hva med at jeg, som et plaster på såret, sender over butler Blom? Han lager gjerne noe godt til deg. :)

Tror jeg heller fikser noe måltid selv. Brødskiver med noe pålegg f.eks.

Det er faktisk latterlig lite arbeid. Dytte inn i stekovnen, la det stå der til det er ferdig også er man good to go.

Blitt kjempefan av mat jeg kan dytte inn i stekovnen.

Det er deilig å bare kaste mat inn i stekeovnen, problemet er oppvasken i etterkant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Well fuck this shit!

Var lenge oppe i går, så hadde ikek tenkt til å stå opp før 12.

Først så begyner snakkeren hos naboen med sag rett utafor vinduet mitt kl. 7 *gå og lukke vindu*

Deretter ringer min mor og jeg må reise inn for å fikse en pc i byen, som viser seg at det ikke er noenting galt med i det heletatt :realmad:

 

Damn, dette var en dårlig start på dagen...

 

I tillegg er snekkern borte nå, hva er det som får han til å være der i en time fra 7-8 og så stikke? Jobben er langt fra ferdig (og jeg er lei av en sag som vekker meg) :ermm:

Lenke til kommentar

Det blir jo oppvask av alt. Kan jo ikke unngå det totalt, med mindre man aldri spiser eller drikker hjemme.

Med mindre du bare kjøper inn papp og plast bestikk, kopper og tallerken som kan kastes etter bruk :D og bytte en illfast form med noe du lager selv av alu folie?

Lenke til kommentar

Jeg skulle akkurat til å foreslå plastbestikk og plastglass. For å spare energi, kjöper jeg faktisk plastglass av og til...tanken på å kjempe seg gjennom et stort fjell av skitne asjetter, glass og lignende frister nemlig ikke noe särlig. Sånn sett er det jo kjekt med plastbestikk og lignende, men jeg kunne ikke tenke meg å bare benytte det. Må jo tenke litt på miljöet også. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...