Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble overfalt av en diger klump av en hund når jeg gikk på barneskolen. Jeg og en annen fyr lekte litt med den, ikke sant, med pinne og sånn, slik som vi har sett på film. Plutselig hopper djevelavkommet på brystet mitt, glefser etter ansiktet mitt og begynner å dra av meg buksa. Har aldri sprunget så raskt som det jeg gjorde den dagen, selv om beina mine kun målte 30 cm.

 

Har fortsatt arr etter der hvor de helvetes lange klørne på føttene dens stakk seg inn i brystet.

Lenke til kommentar

Har endelig funnet en fin ishockey tracker. Nå kan jeg se på hockey når jeg vil selv om sesongen er over. :w00t:

 

Spoiler alert, Bruins vant.

Oi så sint jeg hadde vært på deg hadde det ikke vært for at jeg så alle finalekampene live. Ser på litt eldre kamper nå.

 

Hmm. Muttern skal slutte og røyke, og det er jeg glad for. Men makan til hvor irritabel hun er! Tror jeg får flytte ut de neste tre-fire dagene...

 

Tar lenger tid enn det før det går over :---)

Veldig sant. Har vært en og en halv uke uten snus nå og er fremdeles irritabel.

Lenke til kommentar

Jeg ble bitt av en ponni i brystet når jeg var liten. Etter det begynte jeg på ridning. Så badass var jeg.

Ridning og badass har ingenting i samme setning å gjøre.

Jeg mener enda ridning er misforstått. Hvor badass er ikke Clint Eastwood og resten av cowboyene når de rir ned i solnedgangen. Kjipt at jenter har tatt helt over. Slutta på ridning etter noen uker da. Hadde ikke så mye talent. :p

Lenke til kommentar

Hundehatet mitt har nok mest med at jeg er redd for de :( Ble bitt DA jeg var liten, aww. Scarred for life. Hold rundt meg.

Jeg ble også bitt av hunden min da jeg var yngre, men det var ikke et stygt bitt, og det var et uhell. Men jeg var allerede fryktelig glad i hunden min da.

Jeg ble bitt ganske stygt av bikkja da jeg var liten, men jeg ble aldri redd for hunder generelt.

 

Jeg liker katter. Katter er koselige dyr. :wee:

Jeg liker ikke katter. I det hele tatt. Finnes noen hederlige unntak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...