Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg så deg i går.

Hvor da?

På en smekkfull t-banestasjon på vei opp fra Oslo. Utenfor en 7/11 kiosk etter å ha byttet t-bane grunnet Holmenkollstafetten. Vet ikke helt om det var deg, da. Ligna litt.

Det var nok meg det gitt. Skulle opp til Tryvann igjen.

Skrevet

Mjaja, jeg har en spilleliste med Bach, Händel, Chopin og de gutta der også.

Alt til sin tid, de pleier som oftest å komme på sent på kvelden, når jeg snart skal sove.

Skrevet

Nja, takke meg til 1700-talls italienske blåsere og strykere.

:love:

Kjørte meg en tur i regnet i stad og lyttet til Nrk Klassisk. Var helt fantastisk.

Skrevet

Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det.

Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk

Skrevet

Det ville forklart den lilla leggen min. Men hvorfor? Du trenger jo ikke å være med selv. om du ikke liker det.

Det ødelegger konserten for de som faktisk vil se bandet spille fremfor å løpe rundt å dytte folk

Keen på å ta en øl ellernoe på Amundsen neste helg?

Skrevet

Ok, hva faen? Er jo ikke nødvendigvis sånn at hele publikum er med. Er fullt mulig å flytte seg litt, da, vet du. Moshpiter er nesten alltid et stykke bak i folkemengden også, så da er det jo ikke noe problem. Slutt å syte.

Skrevet

Enig! jeg hater når jeg står der musikken er best, så dytter noen jævler til meg! Sykeste er jo at folk skal lage det på alle konserter om dagen!

Skrevet

Ikke sånne konserter vi er på, hvor alle står stille <3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...