Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tv3 er latterlig, er jo umulig å se noenting der. Det å få reklame hvert 12. minutt er jeg lite interresert i egentlig.

Tror ikke jeg har sett mer en max 3-4 timer med tv de siste par mnd.

Til gjengjeld har jeg sikkert sett ihvertfall 40-50 filmer og en del episoder av serier.

 

 

Jeg skjønner heller ikke søknaden til høyere utdannelse, trodde alt gikk digitalt nå, men jeg får en innsendingsslipp. På dne står valgene mine, men jeg har jo fortsatt mulighet til å endre på rekkefølge på nett? Og jeg har allerede fullført VGS, men skal ta opp et fag nå denne mnd. skal jeg sende inne bare det ene faget etterpå, eller skal jeg bare ettersende hele vitnemålet mitt? mongo opplegg egentlig, husker ikke hva jeg gjorde i fjor heller... :ermm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Åja, takk :D

 

Edit: Må jeg formatere harddisken for at den skal virke med linux (ubuntu)?

 

Compability:

 

  • Formatted NTFS for Windows XP, Windows Vista and Windows 7.
  • Requires reformatting for MAC OS X Tiger, Leopard or Snow Leopard.

 

Står det på esken.

Hvis du skal bytte imellom ubuntu og windows så kan du bare la den være formatert i NTFS, hvis ikke så kjør ext4 :)

 

 

1 Minutt til jeg fyller 18 år.

Gratulerer med dagen! :)

978352-10-1293890493654.jpg

Lenke til kommentar

Hvis du skal bytte imellom ubuntu og windows så kan du bare la den være formatert i NTFS, hvis ikke så kjør ext4 :)

Jepp, har windows nå, men skal snart og installere ubuntu.

Men er jo kanskje greit å ha den slik at den og kan brukes til mac... Vil den fungere på Windows, Linux & Mac dersom jeg bare høyreklikker og formaterer? :) Hvilket filsystem vil den da ha? Og hvordan forandrer man egentlig det? :p

 

/kan ingenting om dette.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Hvis du skal bytte imellom ubuntu og windows så kan du bare la den være formatert i NTFS, hvis ikke så kjør ext4 :)

Jepp, har windows nå, men skal snart og installere ubuntu.

Men er jo kanskje greit å ha den slik at den og kan brukes til mac... Vil den fungere på Windows, Linux & Mac dersom jeg bare høyreklikker og formaterer? :) Hvilket filsystem vil den da ha? Og hvordan forandrer man egentlig det? :p

 

/kan ingenting om dette.

NTFS vil nok være det tryggeste valget.

Å hvis du er nybegynner og skal utforske linux så er nok wubi stedet å starte :)

 

 

Legger meg i fosterstilling snart.

 

God natt.

Du sier godnatt sånn flere ganger om natten...yawn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...