Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos frisøren og vasket og klippet håret!

Fikk til og med gratis hårvask siden de hadde ei jente der på utplassering :love:

Og hun var dritdigg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyfaen jeg er sulten :(

Spis mat! Det funket for meg forrige gang.

Endte opp med halal-kylling andre dagen på rad. På vei til å bli muslim? Hvem vet! De har jo god mat. :fun:

Skrevet

Endte opp med halal-kylling andre dagen på rad. På vei til å bli muslim? Hvem vet! De har jo god mat. :fun:

De har ikke grisekjøtt. En særs viktig del av mine måltid.

Skrevet

Da har jeg vært hos frisøren og vasket og klippet håret!

Fikk til og med gratis hårvask siden de hadde ei jente der på utplassering :love:

Og hun var dritdigg?

Ja var ganske fin, og flink! Hun sølte dog litt shampoo på kinnet mitt, men hun var oppmerksom og tørket det vekk med en gang så det gjorde ingenting!

Skrevet

De har ikke grisekjøtt. En særs viktig del av mine måltid.

Bacon spiser jeg maks 10 ganger i året, så det klarer jeg meg uten.

Svinekoteletter osv. synes jeg ikke er særlig digg. Hadde blitt verre med kjøttdeig (taco er namnamnam) og skinke på brødskivene.

Verste hadde vært å avstå fra alkohol selvsagt.

Skrevet

Jeg kjøpte den nye 1L-boksen til Ringnes..lurer på hvor lenge den holder på kullsyra egentlig.

En kamerat har totalt konvertert til den. Har drukket et par selv, men har ikke brukt så lang tid på de, men han påstår at den holder kullsyra lenge.

Skrevet

Den nye hvite Burn-boksen har jo fått en lukkemekanisme på boksen..synd ikke boksøl også har det. Er bare en liten plastbit som skyves foran åpningen når man setter den til side.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...