Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Mine venner er mer oppegående enn jeg trodde. De har nå funnet ut at det er krig dit vi skal på ferie til sommeren og er usikre. Wat do?

 

 

Si at de er lite eventyrlystne og si at du drar alene hvis ikke de blir med.

Hvis de fortsatt ikke blir med, må du true dem med kniv, for å få adrenalinet deres opp så se om de blir eventyrlystne nok til å bli med.

Ellers så får du dra alene.

 

Eventuelt ta meg med.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eivind, jeg antar du fikk penger ut av det hele også, det er fortsatt mer enn meg for øyeblikket. Alt jeg fikk ut av å sove 15 timer, er irritasjon fra helvete.

Vel, du fikk masse søvn, noe som er digg. Selv om penger er mer digg.

For mye søvn er ikke digg. For min del, holder det med 9,5 timer. Mer enn 10-11 timer og jeg føler meg ødelagt.

Lenke til kommentar

Hva kan man si til noen for å avlede oppmerksomhetene deres når de spør deg om noe man absolutt ikke vil svare på?

Gjør som jeg gjør. Lang stillhet, så begynn å snakke om noe annet. Lat som du fikk en telefon eller noe. Funker alltid her.

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje muligens at jeg har funnet en oppskrift til min egen strawberries&cream-frappuccino. Hmhm.. Kanskje jeg skal prøve den ut i morgen. Selv om jeg har mye mer lyst på en hvit mørk dobbel mocca frappe. På tide å dra frem blenderen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...