Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gått rundt med følelse av at det har vært torsdag hele uka, jeg. Og nå som det faktisk er torsdag, føler jeg det ikke helt lenger. :ermm:

Fikk på en eller annen måte for meg at det var mandag idag. Fikk meg hvertfall en fin overraskelse da :D

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Alltid like kult når en av naboene er russ og er med på russebuss til 2mill med et anlegg fra helvete og de kommer å henter han, for så å blaste på full guffe.

 

<3

 

Det er jo hele poenget! Da jeg var russ kunne jeg begynne å kle på meg når jeg hørte glassene klirre i skapet. Når jeg kjente vibrasjoner i bakken kunne jeg fullføre det lille måltidet jeg hadde tilberedet mens jeg ventet, og når det hørtes ut som et helt tryvann på stua kunne jeg ta på meg skoene og rolig tusle ut.

 

<3

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvordan er sprit (vodka) til grillmat? Har ikke råd til øl og er invitert på grillings..

 

Supert det. Kjør på med sprite, isbiter og vodka. Win!

Lenke til kommentar

Hvordan er sprit (vodka) til grillmat? Har ikke råd til øl og er invitert på grillings..

 

Supert det. Kjør på med sprite, isbiter og vodka. Win!

 

Kall meg sær, men isbiter og vodka er da mer enn nok.

 

Har forresten funnet ut at jeg burde drite i å drikke hvis jeg ikke føler for det. Ting blir ikke bedre i fylla :roll:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du er sær. Neida. Men å drikke rein vodka er for spesielt interesserte eller når man allerede er på rølpefylla. Passer hvertfall ikke til mat, da blir det jo alt for sterkt. Ha vann eller brus ved siden av hvertfall.

Lenke til kommentar

Er bra stemning ja, men tror ikke de fine fruene her digger det.

Jeg tipper en av disse fine vestkantfruene i dette øyeblikk ligger på ryggen i russebilen og skriker, mens hun tenker at denne følelsen klarte aldri min hårløse, middelaldrende mann å gi meg.

Eller en av mennene for den saks skyld... men tanken "fy faen, kjærringa hjemme hadde aldri gjort dette på meg"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...