Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU er i Drammen.

Neida. Oslo er fint, det. Greiere for de fleste, også er utvalget av aktiviteter og spisesteder litt større.

JEG er i Drammen? Erre beef på gang?

Jeg har faktisk vært i Drammen tre ganger den siste uken, og det er første gang jeg har vært der. Gidder/orker ikke å ta tog, så da må det bli i Oslo :p

Så lenge det ikke er i Drammen.

Hvor kommer dette Drammenshatet fra?

Drammen er harryland på linje med Svinesund og hockeysveis. Men hater ikke Drammen, jeg har egentlig ikke noe forhold til stedet.

Skrevet

Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen.

Forresten utrolig kjedelig å vente på tobgytte der. Lurer på hvor mange timer jeg har sitti på stasjonen der.

Skrevet

Tro det eller ei, men det finnes faktisk bra ting og folk i Drammen. Anbefaler deg å ta toget et par stopp videre til Mjøndalen. Da snakker vi.

Skrevet

Forresten utrolig kjedelig å vente på tobgytte der. Lurer på hvor mange timer jeg har sitti på stasjonen der.

Neste gang får du gå over brua til Bragernes. Eventuelt gå på eventyrferd i ghettoen.

Skrevet

Har sovet på en av benkene der, var etter et russetreff ifjor :p Sov godt helt til Godset-Per kom å vekket meg...

Skrevet

Drammen blir mindre og mindre harry, dette mye takket være Høyre som jobber veldig for å fjerne harry stemplet!

Jepp, det skal de ha kred for. Jeg er ikke enig med Høyre om mye, men de gjør en veldig bra jobb med byen.

Skrevet

Mine venner er mer oppegående enn jeg trodde. De har nå funnet ut at det er krig dit vi skal på ferie til sommeren og er usikre. Wat do?

Si at det ikke er krig. De bare lekesloss.

Skrevet (endret)
Wat do?

Finn et billig hotell for meg i London i begynnelsen av juli.

Billig - Hotell - London - High season.

These words does not compute. Try again :)

Endret av Mchansern
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...