Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ingen vits å skrive på twitter hvis man ikke har masse "followers", da er det ingen som ser det uansett.

Jeg har masse kjendiser og artister på twitter bare for å kikke på hva de gjør og tar bilder av og sånt.

Men uten en haug followers er det ingen vits å skrive noe selv.

 

Greit å se hvordan det gikk med Metal Gear Solid-skaperen Hideo Kojima under jordskjelvet, f.eks.

Han twittret mange ganger om dagen om hvordan det så ut og hva som skjedde i Tokyo og rundt omkring.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen her med Twitter? Vurderer å bruke det litt. :)

Jeg har det, men er veldig usikker på hvordan jeg bruker det til å svare folk med.

Jeg bare poster updates nå og da, samt at jeg en gang linka YouTube til den, slik at hver gang jeg slenger en video inn blant mine favoritter, så twitres det automatisk om det.

Kan enkelt skrus av, men bruker Twitter så lite at jeg gir faen.

 

Logger på, følger noen nye og interessante mennesker, gir faen i hele greia for de neste månedene. :p

Lenke til kommentar

Noen her med Twitter? Vurderer å bruke det litt. :)

 

 

Jeg bruker Twitter (bare se signaturen). Brukte lang tid på å sette meg inn i alt styret, og det var ganske stress i begynnelsen, spesielt siden jeg ikke kjenner noen irl som bruker det, men har funnet ut at det er utrolig nyttig.

 

Fantastisk grei måte å få vite forskjellig nyttig (og unyttige) ting på. Det er stort sett bare gjennom hashtaggen #DLD at jeg har fått diverse info rundt Datalagringsdirektivet på, media holder jo ganske godt kjeft om det, så.

 

 

Det er også fint mulig at mange folk leser hva man skriver selv om man ikke har followers om man bruker hashtags :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Så da fikk jeg inkalling til Garden i oktober..Aner ikke hva det innebærer, jeg ble bare putta der...Er det mye fysisk trening i garden? for det hadde jeg satt stor pris på. Hadde vært kjekt om noen kunne sagt hva jeg burde forbrede meg på! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...