Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål, har jeg dårlig musikksmak?

 

http://open.spotify.com/user/romis2/playlist/2d1T36bZaHp5snaKGEoKzX

 

Det har du helt sikkert ikke. Jeg er derimot inhabil ettersom jeg har kanskje verdens verste musikksmak og Britney, Ke$ha, Katy Perry etc. er i spillelisten min.

 

Det er kanskje min eneste dysfunksjonalitet som menneske når jeg tenker meg om.

Ke$ha er helt jævli. Katy Perry og Britney kan være helt ok.

Lenke til kommentar

Kult, jeg leser at de har 2 for 1 tilbud på sprit. Kanskje derfor så mange går bananas i apeklassen der?

 

Jeg skal uansett ha meg to pjoltere.

Muuulig. Selv har jeg aldri hørt om noen slagsmål på ryanair fly, men turene er ofte såpass billige at hvem som helst kan ta turen. Da sier det seg selv at en og annen idiot blir med. Har flydd med ryanair 4-5 ganger, aldri hatt noe problem med de. Bagasjen kommer fram, flyene drar når de skal og lander når de skal. Hopper faktisk på et ryanairfly til Dusseldorf på fredag.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål, har jeg dårlig musikksmak?

 

http://open.spotify.com/user/romis2/playlist/2d1T36bZaHp5snaKGEoKzX

Dette er god musikk :yes: hører selv på disse.

Men når sant skal sies, så lytter jeg også til "Spotify-toppen" :ph34r: blir litt for :ermm: å bare høre på Rock og Country..

 

Radio Norge er en grei radiokanal, men de kunne gjerne tatt med litt av nyere musikk. Blir trist å høre på samme gode musikken, hver jævla søndag. Da det er søndager jeg lytter til Radio Norge.

 

Men så har jeg litt :ermm: musikksmak også da, Mozart kan være fint. Jeg digger 80-talls Rock, men samtidig er David Guetta, maks. :laugh:

 

Bob Marley sier jeg bare, for ikke å snakke om Dr.Dre og Eminem :thumbs:

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Kult, jeg leser at de har 2 for 1 tilbud på sprit. Kanskje derfor så mange går bananas i apeklassen der?

 

Jeg skal uansett ha meg to pjoltere.

Muuulig. Selv har jeg aldri hørt om noen slagsmål på ryanair fly, men turene er ofte såpass billige at hvem som helst kan ta turen. Da sier det seg selv at en og annen idiot blir med. Har flydd med ryanair 4-5 ganger, aldri hatt noe problem med de. Bagasjen kommer fram, flyene drar når de skal og lander når de skal. Hopper faktisk på et ryanairfly til Dusseldorf på fredag.

And we never heard from him again. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...