Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe spesiellt med nordmenn som klager over snø i februar. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de begynner å klage om snø i februar. Syns det er koselig jeg.

Det er latterlig, vi har snø her i Norge. Snakket med en kollega av meg idag han var helt fra seg fordi det hadde kommet 20cm med snø over natten.

Lenke til kommentar

Er tydelig det, hvordan er det med snø i Danmark nå?

 

Det er noe spesiellt med nordmenn som klager over snø i februar. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de begynner å klage om snø i februar. Syns det er koselig jeg.

Det er ikke klaginga som irriterer meg, det er alt kaoset det blir på veien med en gang det kommer et par snøfnugg.

Det er fordi "byfolk" er helt totalt ubrukelige i trafikken! Var i Oslo i helgen aldri sett værre kjøring noen gang på glatta det er rett og slett trist at visse folk får lappen :(

Lenke til kommentar

Jeg hadde forstått problematikken og sytingen om vi bodde i Afrika. Men Norge? Lille Norge rett ved/i polarsirkelen? Piss off!

 

Det er ikke klaginga som irriterer meg, det er alt kaoset det blir på veien med en gang det kommer et par snøfnugg.

Det har jeg lagt merke til selv. Og jeg humrer og ler hver gang jeg leser om en tulling som har kjørt av veien grunnet litt snø her og der.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne ha flyttet litt lenger sør. Sånn type Italia/Hellas eller noe. Men bare om vinteren da. Elsker sommerene i Norge. Nå er jeg drittlei alt det våte faenskapet som skal være utendørs. Og er drittlei av å måtte pakke meg inn i tykke klær for ikke å fryse.

Syter litt, men jeg er jo fullt klar over at det er slik å bo i Norge. Liker bare å syte over det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...