Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crushet er penere enn noen sinne, jeg syns virkelig han bør innse hvor fantastisk jeg er snart. :tease:

 

Ja jeg har kommet i form i det siste, skal sies.

__________

 

For å fortsette det jeg spurte om, hvordan er det å fly Ryanair. Jeg har kun hørt fabler og legender om dårlig service, elendig mat og slagsmål nemlig.

 

Tro det eller ei, men møtte folk som betalte alt mulig ekstra greier som gjorde det, vell så dyrt som og fly med sas. Så er nok ikke bar nav folk der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er TRANGT

 

Hohoho, det blir noe annet enn å fly en 8 seters privatjet altså.

 

Stemmer det at setene ikke kan tas bakover?

 

Setene kan ikke taes bakover nei.

 

Ha lave forventninger, og bli positivt overrasket. Har fløyet med Ryanair et par ganger, og har egentlig ikke noe å klage på. Det er billig, du får ikke det samme som når du betaler mer. FACE IT FOR FAEN.

 

Har fløyet RyanAir til Polen og til England og når turene var såpass korte så var det ikke noe stress at all.

Lenke til kommentar

I morgen skal jeg fly Ryanair for første gang. Det blir stort for en reisesnobb for meg. Hva kan jeg forvente meg? Er det 99.7% sjanse for at jeg havner i et masseslagsmål?

Dårlig plass på flyene og lite informasjon under flyturen. Bortsett ifra det, stort sett det samme som andre flyselskaper.

 

Kult, jeg leser at de har 2 for 1 tilbud på sprit. Kanskje derfor så mange går bananas i apeklassen der?

 

Jeg skal uansett ha meg to pjoltere.

Lenke til kommentar

Haha, stakkars meg. Er vinteraktivitetsdag i morgen og jeg valgte slalom (Sammen med alle de andre på trinnet, unntatt 8-9 stykker). Gruppepress :thumbdown:

 

Og jeg har stått på slalom 1 gang før. Datt på rumpa hele tiden i barnebakken. Huff og huff. Dette kommer ikke til å gå bra :!:

Lenke til kommentar

Haha, stakkars meg. Er vinteraktivitetsdag i morgen og jeg valgte slalom (Sammen med alle de andre på trinnet, unntatt 8-9 stykker). Gruppepress :thumbdown:

 

Og jeg har stått på slalom 1 gang før. Datt på rumpa hele tiden i barnebakken. Huff og huff. Dette kommer ikke til å gå bra laugh.gif

 

du kommer til å få en fin dag i morgen ;)

Lenke til kommentar

Haha, stakkars meg. Er vinteraktivitetsdag i morgen og jeg valgte slalom (Sammen med alle de andre på trinnet, unntatt 8-9 stykker). Gruppepress :thumbdown:

 

Og jeg har stått på slalom 1 gang før. Datt på rumpa hele tiden i barnebakken. Huff og huff. Dette kommer ikke til å gå bra :!:

 

Ta med deg et rumpebrett og kjør nedover med det istedet. Regner med at du får et par blikk. :)

Lenke til kommentar

Haha, stakkars meg. Er vinteraktivitetsdag i morgen og jeg valgte slalom (Sammen med alle de andre på trinnet, unntatt 8-9 stykker). Gruppepress :thumbdown:

 

Og jeg har stått på slalom 1 gang før. Datt på rumpa hele tiden i barnebakken. Huff og huff. Dette kommer ikke til å gå bra :!:

 

Skal du til Tryvann?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...