Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke svenske og danske foreldre, da?

 

Vel jo, men jeg er født i Sverige og har norsk pass omsider så jeg ser på meg selv som nordmann, og Pappa er egentlig mer norsk enn dansk.

 

Etnisk skandinavisk kan man evt. si da. Ville bare ikke gi inntrykket at jeg var en jungelboer :ph34r:

 

Men ja, Afrika var kult. Sykt sted som jeg definitivt har lyst til å bo i igjen.

Lenke til kommentar

Jeg skriver jo bedre enn 90% av folkene på forumet her, og jeg hadde ikke norskundervisning før jeg var 10 år eller noe sånt.

 

Huff.

God kveld. Jeg hører til de resterende 10%.

Jeg trives med det.

Da trives i hverandres selskap!

 

Jeg kan skrive noe arabisk, noe fransk og meget godt Engelsk.

:thumbup:

Jeg kan ikke skrive (eller snakke, for den del) hverken arabisk eller fransk, men noe tysk, og meget godt engelsk.

Jeg mener selv at jeg er bedre til å snakke engelsk enn å skrive det, men -alle- jeg kjenner spør alltid meg om det er noe de lurer på i språket, og jeg tar sjeldent feil. Det må jo bety noe ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke skrive (eller snakke, for den del) hverken arabisk eller fransk, men noe tysk, og meget godt engelsk.

Jeg mener selv at jeg er bedre til å snakke engelsk enn å skrive det, men -alle- jeg kjenner spør alltid meg om det er noe de lurer på i språket, og jeg tar sjeldent feil. Det må jo bety noe ;)

 

Jobber med å lære meg russisk for øyeblikket.

 

Det er noget tungvindt i forhold til de andre språkene jeg har lært meg gitt.

Lenke til kommentar

I morgen er det FREEEDAAAGG.

 

Oh lord som jeg gleder meg. God mat på jobben, nytraktet kaffe når jeg kommer og mye å gjøre. Fikk plutselig et HELT merkelig rush i kroppen om at jeg gleder meg svært til jobben. Rart i grunn. Kjenner lukten av kruttkaffen og hører ringetonen på mobilen, gleder meg faktisk.

 

Faen så rar jeg er. Jeg må legge meg nå, hvis ikke er det fare for at jeg blir enda gladere. Og da begynner vel folk å lure på hva som er galt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åh, vi har fri i morgon, lærarane skal planleggje. Planen er at vi drar på hytten, men det er visst meldt særdeles dårleg vær, så kven veit kva som skjer.

 

Då har eg ikkje internett før eg kommer heim på søndag, så noe siar meg at eg burde skrive og sende inn søknaden om standtillatelse no.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...