Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg var innom kontoret til sjefen min idag, så kom facebook inn i samtalen på et eller annet vis, og jeg sa jeg ikke har konto. Da sa han "yesss, high five!"

 

Det eneste jeg har gjort på facebook var å endre fødselsdatoen til en jobbkamerat fordi han glemte å logge seg ut og gikk fra PC'n..plutselig fikk han masse GRATTIS MED DAGEN KOMPIS! meldinger og skjønte ingenting..

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, jeg var innom kontoret til sjefen min idag, så kom facebook inn i samtalen på et eller annet vis, og jeg sa jeg ikke har konto. Da sa han "yesss, high five!"

 

Han tror vel at du faktisk jobber, i motsetning til alle som sitter på face :p han vet tydeligvis ikke om dette stedet :p

Lenke til kommentar

Da jeg var ung hadde vi AXE deodorant som vi sprayet hele gymgarderoben med. Ekstra kult når noen hadde med lighter. Oh the memories.

 

8-10 år siden det ja!

Det skremmende er at jeg husker det der fra for 14-15 år siden. :p

 

tror alle gikk igjennom den på slutten av barneskolen :p

Lenke til kommentar

Fyfaen så fin by Oslo egentlig er. Trodde ikke den var det når jeg flyttet hit, men du verden. Gikk akkurat en kort tur fra der jeg bor og en verdensvant kar som meg ble skikkelig imponert.

:thumbup:

Denne posten gjorde en av to ting smertelig åpenbar.

Enten er denne posten troll attempt, eller du troller om alt annet og faktisk mener at Oslo er fin.

 

Eller alternativ 3; du sliter med manglende intelligens/fatteevne.

 

Correct me if i'm wrong.

 

 

 

:tease:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fyfaen så fin by Oslo egentlig er. Trodde ikke den var det når jeg flyttet hit, men du verden. Gikk akkurat en kort tur fra der jeg bor og en verdensvant kar som meg ble skikkelig imponert.

:thumbup:

Denne posten gjorde en av to ting smertelig åpenbar.

Enten er denne posten troll attempt, eller du troller om alt annet og faktisk mener at Oslo er fin.

 

Eller alternativ 3; du sliter med manglende intelligens/fatteevne.

 

Correct me if i'm wrong.

 

 

 

:tease:

 

 

 

Tja, jeg vet ett og annet om byer vil jeg si, etter å ha bodd utenlands i omtrent halve livet mitt i forskjellige byer.

 

Har besøkt 50 land og omtrent tre ganger så mange byer. :cool:

 

Oslo er en meget pen by! Det skal sies at jeg ikke snakker om ghettoen, der befinner jeg meg ikke.

 

Jeg gikk fra Ullern -> Skøyen om det sier deg noe.

 

nottrolling.jpg.

Lenke til kommentar

Oslo er en meget pen by!

Not+Sure+if+serious.jpg

Tja, jeg vet ett og annet om byer vil jeg si, etter å ha bodd utenlands i omtrent halve livet mitt i forskjellige byer.

 

Har besøkt 50 land og omtrent tre ganger så mange byer. :cool:

 

Oslo er en meget pen by! Det skal sies at jeg ikke snakker om ghettoen, der befinner jeg meg ikke.

 

Jeg gikk fra Ullern -> Skøyen om det sier deg noe.

 

nottrolling.jpg.

Men all jokes aside. Jeg syns ikke noe aspekt av Oslo er spesielt pent, men nå er ikke jeg glad i storbyer/ikke fult så store byer, så det kan ha noe med det å gjøre

Lenke til kommentar

Noe av det beste jeg vet er å bare rusle gatelangs i Oslo på en slapp høstdag når det ikke er 25 plussgrader. Kan gå i 5-6 timer og bare kikke og "utforske" parker og gater jeg ikke har vært i før.

Plutselig slumper jeg over en reggaefestival helt randomly og setter meg ned og hører en stund før jeg går videre.

 

Også bruker jeg gjerne 1-2 timer på å finne veien tilbake til sentrum igjen :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...