Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lurer på om jeg skal stå opp rundt halv 5 for og gå opp til henne for og så jogge med henne.:hmm:

 

hvem er henne?

Var ikke det er spørsmål skrevet kun for å mocke bruken av "henne" i setningen til Wizzlee? Du mente "Hvem er henne" du også? Bruker dere noen gang ordet "hun" der du er fra?

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på om jeg skal stå opp rundt halv 5 for og gå opp til henne for og så jogge med henne.:hmm:

 

hvem er henne?

Var ikke det er spørsmål skrevet kun for å mocke bruken av "henne" i setningen til Wizzlee? Du mente "Hvem er henne" du også? Bruker dere noen gang ordet "hun" der du er fra?

 

Beklager at jeg har skrivevansker og litt dysleksi.

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på om jeg skal stå opp rundt halv 5 for og gå opp til henne for og så jogge med henne.:hmm:

 

hvem er henne?

Var ikke det er spørsmål skrevet kun for å mocke bruken av "henne" i setningen til Wizzlee? Du mente "Hvem er henne" du også? Bruker dere noen gang ordet "hun" der du er fra?

 

På dialekten her så sier vi det på den måten, jeg har også dysleksi!

 

Jeg skriver jo bedre enn 90% av folkene på forumet her, og jeg hadde ikke norskundervisning før jeg var 10 år eller noe sånt.

 

Huff.

 

Hadde nesten ikke jeg heller, da min klasse forstander mente at det ikke var noe som het: dysleksi!

Lenke til kommentar

Jeg skriver jo bedre enn 90% av folkene på forumet her, og jeg hadde ikke norskundervisning før jeg var 10 år eller noe sånt.

 

Huff.

God kveld. Jeg hører til de resterende 10%.

Jeg trives med det.

Da trives i hverandres selskap!

 

Jeg kan skrive noe arabisk, noe fransk og meget godt Engelsk.

:thumbup:

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Awesome!

 

Edit: Mchansern, hvor er du originalt fra, om du ikke startet med norskundervisning før du var 10 år gammel? Mtp. at du heter Hans tipper jeg Tyskland. AM I RITE?

 

Han er fra et sted i Afrika, om jeg husker korrekt.

 

Korrekt, jeg er oppvokst i Zimbabwe og Algerie, men er er 100% etnisk norsk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...