Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en misslykket dag! Begynte med at jeg stod opp kl 5, og var såå motivert til å gå på skolen. Da vi kjørte ned til bussen kl 7 fant jeg ut at NEIDA, vi hadde planlegningsdag på skolen. Så da gikk jeg hjem igjen og leste på teorien. Leste myye, og skulle for tredje gang prøve å ta den hos vegvesenet.. men klarte det selvfølgelig ikke.

 

Så er utrolig irritert nå! I tillegg skal trafikkskolen stige i priser den 1 mars, så ser ikke ut til at jeg klarer å få lappen i det hele tatt. :mad: :mad:

Lenke til kommentar

Så er utrolig irritert nå! I tillegg skal trafikkskolen stige i priser den 1 mars, så ser ikke ut til at jeg klarer å få lappen i det hele tatt. :mad: :mad:

Når livet er slemt med deg, vet du hva du burde gjøre da?

 

Stikke på butikken og kjøpe rullekake.

 

OM NOM NOM

 

689.jpg

 

Ja! Det skal jeg gjøre!!

Lenke til kommentar

Røyking er ikke sunt.

:)

 

Jeg sluttet å røyke tobakk fordi det var dyrt, ikke fordi det var usunt. :wee:

 

 

Edit: Helt ærlig. Det finnes mye rundt oss som er farlig, ja, det er faktisk livsfarlig å reise på jobb. Jeg risikerer å dø hver dag. Hva er da galt med at jeg koser meg med en cigarett eller snus en gang i blant? Livskvalitet fremfor livskvantitet sier nå jeg. :)

 

Du vil aldri lengte etter eller savne noe du aldri har opplevd. ;)

Derfor, aldri start, så vil du aldri få lyst på det heller. :)

Lenke til kommentar

Hai hai, Therawyn.

 

Anywho; Jeg er på Thon Hotell i Trondheim i morra. Hvem befinner seg i bartebyen for tida?

Jasså? Thon hotel trondheim eller thon hotell gildevangen? :tease:

 

Stakkarene der sitter fortsatt med Windows XP :p

Lurer på om Thon Hotell i Trondheim betyr Thon hotel trondheim :p

 

Men ja, det som er cirka midt i sentrum :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...