Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, vi har fri i morgon, lærarane skal planleggje. Planen er at vi drar på hytten, men det er visst meldt særdeles dårleg vær, så kven veit kva som skjer.

 

Då har eg ikkje internett før eg kommer heim på søndag, så noe siar meg at eg burde skrive og sende inn søknaden om standtillatelse no.

 

Utifra hvordan du skriver så kan jeg kun anta at du kommer fra vestlandet et sted.

 

Jeg jobber i flybransjen og fikk NOTAM varsel i stad om at det blir særdeles dårlig vær på vestlandet ja, faktisk så dårlig at fly som går fra Skandinavia -> Junaiten muligens må mellomlande på Island for å tanke.

 

Jeg hadde revurdert.

Lenke til kommentar

Mchansern

Åh, nynorsken min virker legitim! Hurra.

Men ja, jeg er fra Bergen.

 

Mamma og de tok fri fra jobben for å dra, så det må nok litt til for å stoppe oss. Krysser fingrene for at været blir bedre, for selv om fem timer familiekjøretur er lite koselig, så er hytten egentlig ganske kos. (Og Harry Potter-cluedoen og Bohnanza-en er der oppe! Krise.)

Endret av Constanse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kan man melde seg ut fra kirken ved å sende et brev?

Det kan man.

http://tinyurl.com/4adoc9w

Det anbefales dog ikke å drøfte det med sin mor først dersom man vil unngå dårlig samvittighet.

 

Mitt budskap om utmeldelse av statskirken førte til tårer fra mors side fram til søsteren min ba henne om å skjerpe seg. Merkelige er at verken mor eller far er religiøse selv :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg er født i Gøteborg og har bodd der en liten periode.

 

Har også bodd typ 3-4 måneder i Gällivare før vi flyttet til Afrika. Det er kanskje tidenes mest gudsforlatte plass. Kaldt og jævlig.

 

Og du husker det?

 

Niks, husker kun det mamma og pappa sier. Men husker en gang at det var under -30, og da er det kaldt.

 

Ellers husker jeg ikke mye fra den tiden, men de sier det var ikke så kult der oppe. Ingenting å gjøre, ingenting å se. Helt mørkt.

 

Tipper Sebbe kan backe oppunder det at det er jævlig trist oppe i Nord-Sverige. Alle svensker vet det :tease:

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...