Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på Unge Mødre hver mandag klokken 21.00 på FEM.

 

Jeg elsker underholdninga.

 

"Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ble så mye rykter når jeg ble gravid, jeg. Jeg var jo bare 15 år! Åh, det finne sååå mange tragiske folk!"

 

It's you, bitch.

Endret av Diskutert
Lenke til kommentar

Kjære, kjære forumkafe.

 

Mitt flotte headset tar kvelden, så eg må ha eit nytt til både spel og musikk (spotify premium). Ser at Elkjøp har Logitech G35 til 500 kr. Verdt det? Har høyrt at det skal vere like lydtett som eit hørselsvern.

 

God bass, og funker ok til musikk, men til spilling der lyd er kritisk er den ikke serlig brukbar. Like tett som et hørselsvern er å ta litt i, men det er rimelig tett, og selv synes jeg det kjennes litt ut som å ha dotter i ørene etter en stund.

Lenke til kommentar

Jeg ser på Unge Mødre hver mandag klokken 21.00 på FEM.

 

Jeg elsker underholdninga.

 

"Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ble så mye rykter når jeg ble gravid, jeg. Jeg var jo bare 15 år! Åh, det finne sååå mange tragiske folk!"

 

It's you, bitch.

 

HAHAHA Ja, herregud.

 

Digger den danske versjonen jeg. Der er det enda mer lavtstående folk.

 

Stakkars kjærestene deres, huff. Må være med på et så ydmykende program.

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på om jeg skal stå opp rundt halv 5 for og gå opp til henne for og så jogge med henne.:hmm:

 

hvem er henne?

 

En venn av meg, ossen det?

 

Kjære, kjære forumkafe.

 

Mitt flotte headset tar kvelden, så eg må ha eit nytt til både spel og musikk (spotify premium). Ser at Elkjøp har Logitech G35 til 500 kr. Verdt det? Har høyrt at det skal vere like lydtett som eit hørselsvern.

 

KJØP!

Lenke til kommentar

Kjære, kjære forumkafe.

 

Mitt flotte headset tar kvelden, så eg må ha eit nytt til både spel og musikk (spotify premium). Ser at Elkjøp har Logitech G35 til 500 kr. Verdt det? Har høyrt at det skal vere like lydtett som eit hørselsvern.

G35 er et helt greit headset. Ikke fantastisk, men 500kr er det verd IMO.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...