Lemon Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Meh, stress. Da satser vi på Falcon punch. Begynn med de som sier "sjøtt" og sjemiske stoffer". 1
Petter Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Dø retard mattelærer DØ! Flytt til Evje og bo med meg til nesteår!
After Dark Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Meh, stress. Da satser vi på Falcon punch. Begynn med de som sier "sjøtt" og sjemiske stoffer". Litt mer stress, men langt større resultat.
Petter Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Gleder meg til å komme meg til Pappa og hente bootsene
Slimda Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Meh, stress. Da satser vi på Falcon punch. Begynn med de som sier "sjøtt" og sjemiske stoffer". Det er faktisk litt komisk, for jeg har særdeles store problemer å høre forskjell mellom det dere sier er "sjøtt" og "kjøtt". Det høres helt likt ut for meg. Jeg sier jo tross alt KJøtt med sterk KJ, mens dere har den mer SJ-lyden. Syns jeg da. Sliter fælt meg å høre forskjell, så har innfunnet meg at alle østlendinger har talefeil.
Datasmurf Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Ha ha. Hvordan uttaler du navnet mitt da? Har en kompis som kronisk sier "kjur" med sterk KJ. Forferdelig irriterende.
Nopros Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 De som siter med å si kj-lyd kan bare ta piercing i tunga. Da blir det rett automatisk
Aleks Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Nye matterlæreren er så jævelig stygg. Jeg har lyst til å brenne henne levende, gjennopplive henne og så brenne igjen.
Mikkel™ Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Ikke tenk sånn høyt. Jeg hata lærerne mine på ungdomskola. så jeg tegna det at jeg kasta lærerinna i sjøen for å sjekke om hu var ei heks og at jeg sagde kontaklærern i to med motorsag bakpå en timeplan... Gjett hvem som fant den og sendte meg til psykolog da?
Aleks Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Ikke tenk sånn høyt. Jeg hata lærerne mine på ungdomskola. så jeg tegna det at jeg kasta lærerinna i sjøen for å sjekke om hu var ei heks og at jeg sagde kontaklærern i to med motorsag bakpå en timeplan... Gjett hvem som fant den og sendte meg til psykolog da? Tar mine sjangser og satser på at hun ikke henger i forumkafeen.
After Dark Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 De som siter med å si kj-lyd kan bare ta piercing i tunga. Da blir det rett automatisk Det er nå flere steder jeg kunne tenke meg å ta piercing framfor i tungen.
Slimda Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Datasmurf, jeg uttaler "SJ"-lyd uten problemer der det trengs. Sjur har SJ-lyd. Kino har KJ-lyd. Jeg er jo tross alt sunnmøring. Steikje fine gardine...
After Dark Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Prinse albert ? Har hatt den i mange år alt.
Datasmurf Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Datasmurf, jeg uttaler "SJ"-lyd uten problemer der det trengs. Sjur har SJ-lyd. Kino har KJ-lyd. Jeg er jo tross alt sunnmøring. Steikje fine gardine... Enda bra. ^^
Anbefalte innlegg