Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? Vil du kjøpe innlegg eller skrive de selv? Hvis du vil skrive de selv, kom til United-kategorien. Alltid bra med aktivitet der. Men da bør du helst late som at du er United-supporter. ;)

 

nei jeg vil at noen skal låne min profil å skrive... jeg har et liv som må leves... :cry:

1000 innlegg på 10 dager, og du gir meg 1000 kr? Greit? :!: Sånn seriøst, hva er vitsen gi folk penger for at de skal poste mange innlegg for deg? Dette er tross alt bare et forum.

Lenke til kommentar

Hæ? Vil du kjøpe innlegg eller skrive de selv? Hvis du vil skrive de selv, kom til United-kategorien. Alltid bra med aktivitet der. Men da bør du helst late som at du er United-supporter. ;)

 

nei jeg vil at noen skal låne min profil å skrive... jeg har et liv som må leves... :cry:

1000 innlegg på 10 dager, og du gir meg 1000 kr? Greit? :!: Sånn seriøst, hva er vitsen gi folk penger for at de skal poste mange innlegg for deg? Dette er tross alt bare et forum.

 

Hehe, Nei jeg skal ikke dra spøken lengre... tenkte bare å leke litt vannvittig idiot :tease: :!: :innocent:

Endret av compressorRun
Lenke til kommentar

Masse penger betyr da ikke at man har masse å gjøre hele tiden? Det gjør det enklere å betale regninger, men ærlig talt, tror dere man blir så fantastisk lykkelig og perfekt bare fordi man ikke trenger å tenke på når neste studielån kommer så du må spare litt og ikke kjøpe et par spill du vil ha?

 

Når du har kjøpt alt du vil ha, den største og beste PC'n, den beste bilen etc, er du fortsatt bare et menneske og trenger ting å gjøre. Jeg ville aldri sluttet i min vanlige jobb hvis jeg fikk 7 mill på konto over natta. Hadde kjedet meg like mye selv om jeg hadde mye cash. Når du kjøper ting hele tiden blir det ingen glede i å kjøpe dem, du kjøper bare fordi du KAN, men bruker dem aldri til noenting.

 

"Du har mye penger, så pell deg vekk fra forumet", liksom?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...