Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gah, det er faen meg trist å være mellomste barnet. Jeg gjorde aldri fæle ting med lillebroren min, fordi jeg husket hvor kjipt det var når storebror gjorde dem mot meg. Derfor fikk heller storebror være kjip to ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gah, det er faen meg trist å være mellomste barnet. Jeg gjorde aldri fæle ting med lillebroren min, fordi jeg husket hvor kjipt det var når storebror gjorde dem mot meg. Derfor fikk heller storebror være kjip to ganger.

Hmm, mellomste søstera var den som alltid var slem med meg. Eldstesøstera var bare snill. :)

Skrevet

Tror det er en forskjell på bror-søster-bror. Hadde jeg hatt en storesøster hadde jeg sikkert aldri visst hvordan håret mitt ser ut når det har brent.

Skrevet

hatt en god del krangler og slossing med storebror igjennom tidene ja. blei blåmerker og blåveiser i hytt og pine :p

Men du er dansk da, ikke så rart. ;)Neida, jeg tuller. ^^

Skrevet

hatt en god del krangler og slossing med storebror igjennom tidene ja. blei blåmerker og blåveiser i hytt og pine :p

Men du er dansk da, ikke så rart. ;)Neida, jeg tuller. ^^

Ikke for å skuffe deg Latias, men han studerer bare der

Ikke for å skuffe deg Gordon, men marker hele innlegget mitt.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Jeg har lyst og sove, skal jeg?

Skrevet (endret)

hatt en bra bursdag så langt lars? :)

edit: jeg skulle også ha pannekaker i dag, men skal på sånn greie på skolen kl 8 å høre på lærern min prate masse :p så da blir det pannekaker i morra :D

Endret av Shikaru
Skrevet

Hamburgere faen meg over alt i dag!

De to rogalendingene som bor her laget seg hamburger, har ligget hamburger-ting i hylla ovenfor min hylle i kjøleskapet nå i mange dager og fristet meg så nå blir jeg faen meg nødt til å lage hamburgere! DAMN YOU ALL TO HELL!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...