Datasmurf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Woo! Kindergarten Media på Åpen Mediedag http://mmt.hint.no/
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 bazukh: Er du motstander av at han benytter seg av yttringsfriheten?
Niqābninja Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 bazukh: Er du motstander av at han benytter seg av yttringsfriheten? Nei, jeg er motstander av at han får en pris fra Barne-, likestillings og inkluderingsdepartementet med de holdningene. Wireless media keyboard. Awesome.
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 bazukh: Okei, da forstår jeg. Merkelig egentlig at likestillingsfolka har slike holdninger og støtter dem når jeg tenker meg om. Kanskje han er en ulv i fåreklær?
Niqābninja Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 bazukh: Okei, da forstår jeg. Merkelig egentlig at likestillingsfolka har slike holdninger og støtter dem når jeg tenker meg om. Kanskje han er en ulv i fåreklær? Du støtter de i hva? Å gi en prisen "Årets forbilde"?
Eplefe Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Han har ikke gått ut og sagt noe slikt før nå. Han fikk prisen først, og så sa han "HOMSER SUGER HAHA".
SnittLeif Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Ble plutselig DNFK personlig twitter for DJ_Dark? Det var rett og slett bare for å illustrere hvor latterlig sånne innlegg som bla. Sameboe hadde på forrige side. Man får rett og slett ikke en dritt ut av dem. Så vi skal irritere oss over flere dumme innlegg fordi du ikke bare kan skrive "Faen så dumme sånne innlegg er" Nei, jeg skal nå sette igang utryddelsen av alt som ikke er en overlegen rase, bare for å vise hvor dum Hitler var. C ya later (If you are superior) NEW FÜHRER AWAY! OG ja; ironi fungerer på nettet
Sondre Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 (endret) Venter på te. edit: te ferdig. Endret 4. mars 2010 av Sondre
After Dark Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Mornings. Har forhåpning om at våren nærmer seg når jeg ser ut. Skal ut på middag i kveld så Bortsett fra den daglige burgeren i byen har jeg tenkt å holde meg hjemme og stelle litt her. Sandra Salamander og Frida Frosk er også med! Pelle Parafin da?
Sameboe Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Greit folkens, jeg tok poenget! Men mange andre her driver av med det samme til vanlig! Følger bare DNFK "moten".
MrLeftfield Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 (endret) Greit folkens, jeg tok poenget! Men mange andre her driver av med det samme til vanlig! Følger bare DNFK "moten". edit: on the other hand, fy faen det bildet så deilig ut, sjekk det været a Lufta er nok så kjukk at du kan drikke det. Endret 4. mars 2010 av MrLeftfield
b-real Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=CzQLRPwZjIo Spennende.
SnittLeif Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 b-real; for en ubegripelig fransk, og dermed ubegripelig irriterende mann.
Shikaru Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 nå skulle jeg ønske jeg var der det bildet blei tatt MrLeftfield. så koselig og behagelig ut.
Slimda Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Bildet lignet på naturen i hjembygda mi. Kjenner et lite stikk av lengsel.
Br0dskive Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Gym teori er så sinnsykt kjedelig.. I gymtimen skal man være i aktivitet, ikke sitte å høre om diverse idrettsskader og lignende...
Datasmurf Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Kjekt å ha med seg videre også. ^^ Selv om jeg syntes de sugde balle. Oh well, mediedag er phun!
Anbefalte innlegg