Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sulten *hente noe man faktisk kan bli mett av*

fixed :dremel:

Eple holder da lenge det :ermm:.

Hvis man er ei lita jente som veier 23 kilo, ja. :)

 

Kommer jo ann på hvor sulten man er. Er ikke alltid behov for et digert måltid.

 

Tror jeg skal kjøpe meg en cola sjæl.

 

Jeg lurer på om det blir vanlig cola, vanillacoke eller cherrycoke. Sansnyeligvis en vanlig siden det er det jeg har mest av og jeg har hatt en vanilla alt første gang jeg var oppe.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tegne i det hele tatt Sjur, så jeg blir overrasket hver gang noen klarer å tegne noe som likner på noe jeg kan kjenne igjen fra virkeligheten. ^^

Det kan virkelig ikke jeg heller, jeg dreiv og øvde meg på å tegne i dagevis for å klare og skissere.

Så fikk jeg meg tegnebrett og alt ble verre.

 

Men Maya er kos. Du leker enten med leire, eller med Lego. ^^

 

Tror jeg skal kjøpe meg en cola sjæl.

 

Jeg lurer på om det blir vanlig cola, vanillacoke eller cherrycoke. Sansnyeligvis en vanlig siden det er det jeg har mest av og jeg har hatt en vanilla alt første gang jeg var oppe.

Blir nok vanlig cola her. Valget står mellom Coca-Cola og Cola Zero, så da går jeg for Coca-Cola original <3

Lenke til kommentar

Tror jeg skal kjøpe meg en cola sjæl.

 

Jeg lurer på om det blir vanlig cola, vanillacoke eller cherrycoke. Sansnyeligvis en vanlig siden det er det jeg har mest av og jeg har hatt en vanilla alt første gang jeg var oppe.

Blir nok vanlig cola her. Valget står mellom Coca-Cola og Cola Zero, så da går jeg for Coca-Cola original <3

 

Har ingen ting til overs for cola zero. Prøvde det en gang like ettter at det kom men synes ikke det var noen suksess.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...