Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å låne 100 millioner, ha det i en bank i en måned, for så å levere pengene tilbake via nedbetaling på lånet? Dvs ikke bruke pengene, men bare betale tilbake og få renter?

 

Mtp. etableringskostnadar, rentedatoar osv. skal det halda hardt at dette skal svara seg, om det i det heile er mogleg.

Lenke til kommentar

Hva er greia med at man ikke kan gi blod om man veier under 50 kg, egentlig? Det frister ikke særlig mye uansett, så det plager ikke meg. Men skulle gjerne likt å få svar på det likevel.

Sier ikke det seg selv? Når du veier 50 (eller mindre, når du nærmer deg 40) så er det jo nesten farlig, og du trenger alt det blodet du kan få. Tipper det må være derfor.
Lenke til kommentar

Hva er greia med at man ikke kan gi blod om man veier under 50 kg, egentlig? Det frister ikke særlig mye uansett, så det plager ikke meg. Men skulle gjerne likt å få svar på det likevel.

 

Herregud, common sence da, kitty :p

 

Om en veier under 50kg, så er en dritliten (evt syklig liten om ikke en er 12 :p) og da kan en liksom ikke gi så mye blod før du besvimer og går i koma hehe.

 

TLDR: Det avhenger av vekt/blod-forholdet, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...