Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at man ikke kan gi blod om man veier under 50 kg, egentlig? Det frister ikke særlig mye uansett, så det plager ikke meg. Men skulle gjerne likt å få svar på det likevel.

Sier ikke det seg selv? Når du veier 50 (eller mindre, når du nærmer deg 40) så er det jo nesten farlig, og du trenger alt det blodet du kan få. Tipper det må være derfor.

Det var det spinkle meg fikk beskjed om, så det stemmer nok.

Lenke til kommentar

Det skal bli morro å se det ferdige resultatet. :) Har dere tenkt å plassere modellen i en scene eller skal den bare renderes for seg? Det er jo relativt fort gjort å lage en eng med noe animert gress med Paint Effects i Maya.

Vi har en setting som er en flyvende øy, post-apokalyptisk fra middelalderen med diverse.

Så en på gruppa har laga øya med gress og gruver og det hele.

Vi sliter litt med at vi mista stjernehimmelen og at lysene driver og fucker seg til, men vi har ikke tid til å rendre noe mer nå.

Tar jo 4 minutt for hver frame og vi har 360 frames. Og det er det raskeste vi har kommet oss ned til. Frem til i går ettermiddag, brukte vi 25 minutt per frame.

 

Andre her har noen helt sinnssyke tider og framecounts. 10.000 frames f.eks. for film noir møter robocop-settingen.

Okkuperte 8 maskiner og rendra i 3-4 dager. Vel, jeg tror de kutta ned framecounten litt da.

 

Men jeg gleder meg fælt til å få noe handfast å vise frem. :)

 

Og til de andre begynner å legge ut render-filmene sine på Vimeo og YouTube. :)

Lenke til kommentar

Takk for det, den er mitt nåværende hjertebarn. Har gått med mye tid på den, for å si det sånn, men jeg er jo ikke helt fornøyd uansett, for jeg vet at jeg kan gjøre den bedre.

Så alt jeg trenger nå, er noen kg med en eller annen nootropic. Som f.eks. Piracetam eller Aniracetam. Hadde vært interessant og testet ut Phenibut også.

Se om det fungerer så bra som folk skal ha det til. Og om det gjør det, få ferdig alle prosjektene mine, he he he.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...