Nopros Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4j34gG2xR3I This makes me cry.
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 noen her som vet om et program der jeg kan forandre på stemmer og sånt på filmer, sånn at de blir mørkere eller lysere liksom?
Deadringer Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Nei, fy faen. Cow and chicken er grusomt. Rumpa til djevelen er bare fæl. Jeg hadde satans mange mareritt om den serien da jeg var liten. Cow'n'Chicken, Ed, Edd and Eddy, Johnny Bravo, Dexters labratory og Scooby Do = epix fra cartoon network
KKake Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Nei, fy faen. Cow and chicken er grusomt. Rumpa til djevelen er bare fæl. Jeg hadde satans mange mareritt om den serien da jeg var liten. Cow'n'Chicken, Ed, Edd and Eddy, Johnny Bravo, Dexters labratory og Scooby Do = epix fra cartoon network +1 Og Tapper. Endret 1. mars 2010 av KongKake
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 noen her som vet om et program der jeg kan forandre på stemmer og sånt på filmer, sånn at de blir mørkere eller lysere liksom? Tenker du gratis eller "kjøpe"? Eneste jeg har brukt er Adobe Premiere Pro og Avid et eller annet. Har ikke broren din peiling på sånt da? Tapper! The best
Niqābninja Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Cow'n'Chicken, Ed, Edd and Eddy, Johnny Bravo, Dexters labratory og Scooby Do = epix fra cartoon network Jeg er enormt enig i de tre siste, men de to første kunne jeg godt vært foruten. Første fordi det bare er fælt og andre fordi jeg aldri sysn det var såååå gøy. Men du glemte Tom&Jerry, og sannsynligvis en hel haug annet.
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 noen her som vet om et program der jeg kan forandre på stemmer og sånt på filmer, sånn at de blir mørkere eller lysere liksom? Tenker du gratis eller "kjøpe"? Eneste jeg har brukt er Adobe Premiere Pro og Avid et eller annet. Har ikke broren din peiling på sånt da? Tapper! The best Gratis
Catkin Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Johnny Bravo irriterte meg da jeg var liten. Haha, meg også. Jeg så på Cartoon Network for første gang på flere år i helgen, da. Jeg våknet midt på natten og fikk ikke sove. Det var koselig.
b-real Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Johnny Bravo var greit så lenge det var på engelsk og ikke den evindelige norske stemmen.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Når det kommer til serier jeg så på når jeg var liten er det ikke noe som slår ducktales og tintin. Det er jo rent awsome. Det minner meg på, jeg burde få tak i noe tintin, den serien er litt tøff.
After Dark Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Tintin kommer i bokform nå. Blir morro for det er flere av bladene jeg mangler.
NikkaYoichi Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Glad i kebab? Den store kebabtesten! Okei, du driter deg så jævlig ut - kalle deg kebabelsker uten å ha med den beste sjappa i hele Oslo. Winnies kebab er den desidert beste i Oslo, om ikke i hele Norge. Du må selvsagt spise den i pita, med lam og ekstra sterk. Da får du kebab som virkelig smaker godt. Det andre søppelet der fungerer best til hundefôr. Red.: FFS, dobbelpost FTW! Endret 1. mars 2010 av NikkaYoichi
Anbefalte innlegg