Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk meg hus forbi at du tenkte på deg selv. Sikkert formuleringen som gjorde det.

Haha, ja, det er min formulering det er noe galt med.

 

edit:

fant ut jeg vil være på forumet litt til.

 

Så hva du skrev først og du er ikke den rette til å snakke...

 

Men gidder ikke mer med deg.

 

edit2:

Når jeg prater om at du har downs og du svarer "snakk om hvem som har downs" så er det jo ganske innlysende at det fortsatt er deg jeg snakket om. Skjønner du virkelig ikke det?

 

Det er altså innlysende uansett hva du sier...

 

Men gidder som sagt ikke mer med deg. Derfor anbefaler jeg deg først som sist å finne en ny å ha som kranglebruker ettersom jeg uansett ikke kommer til å fortsette å svare deg så du får det altså ikke noe mer morro med meg.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg og Petter her på forumet skal møtes i Oslo i morgen for et par øl og kino, noen her som er med?

 

Sleng dere med nå, vi biter ikke, så hardt.

Lenke til kommentar

Samme fant jeg ut, dette er for bra til å gå glipp av.

Ikke slik ment, jeg skrev noe jeg redigerte bort fordi det var litt i overkant.

 

Det er altså innlysende uansett hva du sier...

At du har downs ja, fullstendig enig i det. Ikke at jeg trenger å nevne det, virker som de fleste har fått det med seg uten min hjelp. Spesielt mtp disse bildene som florerer i deg i tilfeldige stillinger. Jeg håper ihvertfall de er tilfeldige, for om du posèr må jeg si du er laget av mer fail enn jeg originalt trodde.

 

Jeg og Petter her på forumet skal møtes i Oslo i morgen for et par øl og kino, noen her som er med?

 

Sleng dere med nå, vi biter ikke, så hardt.

Om det var onsdag kunne ida3 og jeg sikkert stoppet innom og hilst på dere ihvertfall, men tirsdag = no go.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...