Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro det eller ei, men jeg har faktisk begynt å seede filmene etter jeg har lastet de ned :ohmy:

Kom deg på en privat tracker så skal du føle hva det vil si å seede med glede^^

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg har faktisk begynt å seede filmene etter jeg har lastet de ned :ohmy:

Kom deg på en privat tracker så skal du føle hva det vil si å seede med glede^^

How? Please explain.

Skrevet

Har dere tenkt over hvor voldtatt en lås egentlig er?

Her kommer det farga nøkler, for store nøkler, for små nøkler og den rette nøkkelen og voldtar den stakkars låsne som står der forsvarsløs 24/7. Tenk på hva du gjør med samfunnet nestegang du låser døra!

Skrevet

Her kommer det farga nøkler, for store nøkler, for små nøkler og den rette nøkkelen og voldtar den stakkars låsne som står der forsvarsløs 24/7. Tenk på hva du gjør med samfunnet nestegang du låser døra!

Ikke nok med det så har penetrerings-objektet skarpe tagger på undersiden. Fingeravtrykklesere må fremmes på markedet nå!

Skrevet

Damn, det er helt sykt hvor sliten jeg blir av å gjøre ingenting.

å være sliten på den måten er egentlig ikke godt i det heletatt. men å være sliten etter en lang dag med mye aktivitet er så godt <3 du må starte å bevege deg mer veit du. ikke bare sitte å gjøre ingenting. :p

Skrevet

Samme her. Helt surrete i hodet enda jeg ikke egentlig skal ha noen grunn til det.

Skrevet

Ikke nok med det så har penetrerings-objektet skarpe tagger på undersiden. Fingeravtrykklesere må fremmes på markedet nå!

Så du mener vi skal fingre låsen :hmm:. Kan vi gi låsen stemmgjenkjenning? å kauke "FINGERBANG!" hver gang vi skal inn f.eks?

Skrevet

Samme her. Helt surrete i hodet enda jeg ikke egentlig skal ha noen grunn til det.

Tror det må være noe med søndager jeg.

Skrevet

å være sliten på den måten er egentlig ikke godt i det heletatt. men å være sliten etter en lang dag med mye aktivitet er så godt <3 du må starte å bevege deg mer veit du. ikke bare sitte å gjøre ingenting. :p

Jamen jeg gjør alltid noe! I går sprang jeg rundt med nevøene og dillet hele dagen (fantastiske små. :love: ) og vanligvis er det skole og jobb. Men dette har vært en usedvanlig sløv søndag. Det som har krevd mest av meg var å tappe i badet.

Kjennes ut som om jeg har sprunget en mil. 8D
Skrevet

Så du mener vi skal fingre låsen :hmm:. Kan vi gi låsen stemmgjenkjenning? å kauke "FINGERBANG!" hver gang vi skal inn f.eks?

Oi, tenkte ikke over den du. Antar flørte med den er det eneste sosialt aksepterte å gjøre. Starte Face gruppe som støtter fremming av stemmebaserte låser med grunnlag på grov voldtekt som holder på nå?^^

Skrevet

Det var faktisk det jeg tenkte jeg også, nå skal starte å putte vår skitne fingre inn i låsen også nå, er det virkelig så mye bedre?

Vi kan jo ikke ha sånn som leser av øynene våre heller, fordi den føler seg ikke bra når folk glor på den heletiden. :ermm:

Det beste hadde vært stemmeaktiverende lås, fordi da føler den at den alltid får oppmerksomhet og at den er viktig og sosial. :yes:

Skrevet

Låsen må absolutt bli behandlet som et menneske ja. Og å voldta med skarpe objekter, fingre eller gå helt innpå å nistirre får sjeldent et menneske til å åpne seg. Ja til stemmebasert lås!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...