Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

[quote name='Aleksmy!' date='28. februar 2010 - 21:26' Fingeravtrykklesere må fremmes på markedet nå!

 

Derfor vi har det hjemme, jeg har ikke hjerte til å voldta flere låser. Det skjærer i hjerterota når jeg må voldta låser på jobb.

 

EDIT: oog igjen er quoten min fucka, jeg skal egentlig quote posten til Aleksmy der han ber om flere fingeravtrykkslåser.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

[quote name='Aleksmy!' date='28. februar 2010 - 21:26' Fingeravtrykklesere må fremmes på markedet nå!

 

Derfor vi har det hjemme, jeg har ikke hjerte til å voldta flere låser. Det skjærer i hjerterota når jeg må voldta låser på jobb.

 

EDIT: oog igjen er quoten min fucka, jeg skal egentlig quote posten til Aleksmy der han ber om flere fingeravtrykkslåser.

Den quoten der er imponerendes.

 

Edit: I got a baaad feeling about this.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Ikke quote meg Aleksmy, det fører til at feilen sprer seg til din post også.

Grunnen til at det skjer er at det mangler en ]. Da blir det sånn. Lett å fremprovosere.

 

[quote name='Nopros' date='28. februar 2010 - 22:00' timestamp='1267390817' post='15298518'

Skole i morgen tidlig.. Ahhhhhhhh! :nei:

Dette er bare for å vise feilen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hva med håndklær? Vi gnir og gnukker dem over hele kroppen. Ja til lufttørking!

 

Jeg har faktisk en egenkomponert sang om at jeg vil tørkes naturlig.

Så når jeg er hjemme hos familien, så advarer jeg mot en halvnaken atletisk herremann som kan sprade rundt i bare boxeren.

Her i leiligheta har jeg morgenkåpe, som gjør det vesentlig mer behagelig å sprade rundt, ettersom det kan bli noe kaldt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så absolutt sett lærling først. Jeg er ferdig med læretia mi og angrer ikke på at jeg skippa påbygg. Med fagbrevet i boks har jeg nå søkt på Forkurs hos HIST. I tillegg skal jeg søke almenn påbygg, men usikker på hvilke skoler som faktisk befinner seg i Trondheim. Foreløpig er det Ladejarlen og Brundalen tror jeg.

Noen flere forslag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...