KKake Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Så mye rart Ben & Jerrys dytter oppi isen sin. Når skal jeg prøve Phish Food. Den inneholder altså: Chocolate ice cream Marshmellows (!) Chocolate shaped fish Sikkert så søtt at sukkeret fester seg til DNA'et mitt. Ben & Jerry er deilig!
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Så mye rart Ben & Jerrys dytter oppi isen sin. Syns de putter mye fornuftig inn i noen av de jeg:
Bytex Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Nåja, de har noen kraftige bomskudd også. Den med daimplater så store at man knuser tennene, eller må sitte og dra opp 10cm lange biter av isen før man kan spise..og browniesdeig i sjokolade is ble litt overkill for min del.
Slurpee Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 åja, bare den musikken du liker er bra. Finnes så mye som er så utrolig mye bedre. nevn et par band da vel ps. jeg hører ikke BARE på sonic syndicate.
Bytex Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg trenger bare å si: MANOWAR De er så mandige at alle damene på første rad blir instant gravid når de spiller første riffet på konserter. Endret 24. februar 2010 av Bytex
Deadringer Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) nevn et par band da vel Alestorm Annihilator Bruce Dickinson(solostuff, ikke likt maiden) Danzig Dream Evil F.K.Ü Grim Reaper Guns N' Roses Halford(type Rob) In Flames Iron Maiden Killswitch Engage Lamb of God Manowar Megadeth Motörhead Rebel Meets Rebel Root Suidakra UFO Wolf Ca alfabetisk trur jeg. Droppet saker som Queen, AC/DC og Blue Öyster Cult, alle vet om disse. Droppet også mye annet. Men det var dette jeg kom på nå som er pluss/minus like tungt. Jeg trenger bare å si: MANOWAR De er så mandige at alle damene på første rad blir instant gravid når de spiller første riffet på konserter. Hail! Endret 24. februar 2010 av Nyhus
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 åja, bare den musikken du liker er bra. Finnes så mye som er så utrolig mye bedre. nevn et par band da vel ps. jeg hører ikke BARE på sonic syndicate. Machine Head
Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Gamma ray er ganske nice. Symphony X er også ganske kult.
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Ein anti-røyke-organisasjon har gjort årets pressekupp i Frankrike. Reklame-plakatane er så provoserande at dei hamna på førstesidene til avisene. Sweet,tror jeg skal gå og ta meg en røyk nå 8)
Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Vel, man husker den jo. Så da oppnådde den en reklames første bud
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Oppslagstavlen er den veien ----> Jeg ser bare hvitt til høyre jeg, kan hende det er bare meg.
NikkaYoichi Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Noen som kjenner noen som heter Haneboe her?
Herr Brun Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Noen som kjenner noen som heter Haneboe her? Ja. To samer
Sameboe Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Noen som kjenner noen som heter Haneboe her? *rekke opp hånda* Jeg heter det
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Ser ut som om det blir KNALL skivær de neste dagene
Anbefalte innlegg