Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jim-ern, ja. Stor artist. Uten at jeg har hørt noe særlig på han.

Man trenger egentlig ikke høre så lenge på Voodoo Child før man skjønner at, jo, dette må da være en av verdens beste gitarister.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SMURF! Du skylder meg en cola!

Du får komme og hente den. Vi kjører forresten standardregelen om at den kun kan innkreves i person i løpet av første uken etter hendelsen.
Skrevet

Hva i balle har skjedd med forumet?! Her kommer jeg hjem etter 5 dagrers ferie, og forumet er snudd opp ned. :(

Funkjsonsmessig oppgradert.

Designmessig degradert.

Skrevet

Hva i balle har skjedd med forumet?! Her kommer jeg hjem etter 5 dagrers ferie, og forumet er snudd opp ned. :(

Funkjsonsmessig oppgradert.

Designmessig degradert.

Det må være det beste svaret jeg har sett på det spørsmålet. :yes:

Forøvrig så er det litt gøy å se hvordan funskjoner begynner å komme på plass igjen. Må virkelig si drift, m.fler har stått på de to siste dagene. Var kanskje litt dumt å oppgradere forumet på en fredag da. Drift jobber jo vanlig arbeidsuke.

Skrevet

Scenarioet.

Jeg har pratet med storesøster til venninne litt på Facebook, og venninnen har gjort det klart at hun ikke vil at jeg skal prate med søsteren. I dag hadde jeg og søsteren en lang diskusjon på msn, venninnen min så dette og nå vil hun ikke være venn med meg. Hvordan ville dere reagert hvis dere var venninnen? Jeg er bare utrolig iritert og skuffet akk nå :hrm:

Skrevet

Scenarioet.

Jeg har pratet med storesøster til venninne litt på Facebook, og venninnen har gjort det klart at hun ikke vil at jeg skal prate med søsteren. I dag hadde jeg og søsteren en lang diskusjon på msn, venninnen min så dette og nå vil hun ikke være venn med meg. Hvordan ville dere reagert hvis dere var venninnen? Jeg er bare utrolig iritert og skuffet akk nå :hrm:

Ehh...hvor gammel sa du at du var? :wee:

Skrevet

Scenarioet.

Har vært i akkurat samme situasjon, og jeg gikk tilbake til den første søstera som jeg var interessert i in the first place.
Skrevet

Scenarioet.

Ehh...hvor gammel sa du at du var? :wee:

Vi er begge 14, blir 15 i år. Søseren er 19.

Scenarioet.

Har vært i akkurat samme situasjon, og jeg gikk tilbake til den første søstera som jeg var interessert i in the first place.

Det er det, jeg er ikke overhodet interessert i søsteren. Særlig sier du, men du får vel bare tro meg på det. Det eneste vi diskuterte var det å vokse opp og at hun ville ha meg fra å teste ut ting.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...