Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nja, jeg gikk på en annen skole intill niende, bodde på en annen plass. Så flyttet vi, og vennene mine er jo 10-15 min unna. + At det er kaldt ute så for kaldt og slikt. Desutten liker jeg meg ikke så godt ute blant folk jeg ikke kjenner.

Kun en måte å bli kjent med andre mennesker!

Ikke klag du, min nærmeste gode venn bor 30 minutter unna :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med å bo sammen med bestekameraten min jeg ^^

Så har jeg den nest beste en halvtime med tog sørover, mens resten er spredd utover landet, men jeg treffer de i ferier, og vi har kontakt over nett / sms, og det holder lenge.

Så har jeg en drøss med bekjente / klassekamerater og sånt her og i Trondhjem, så jeg kan virkelig ikke klage på venner. :p

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor han skal slutte å "klage" fordi noen andre har det værre?

Seriously, klager jeg på noe, så gir jeg som regel en god faen i om noen jeg ikke bryr meg om har det værre.

Skrevet
Jeg er glad jeg har dem. Er bare det at dem ikke er så nært som før, at jeg ikke går på skole med dem, at jeg mistrives sterkt på skolen jeg er på nå.

Unnskyld meg, slik du fremstår så er det ikke rart du misstrives!

Prøv å skap nye venner, er ikke farlig å være sosial! Ikke vær så konservativ!

Skrevet

Har også en ganske lang tur til en del av vennene mine, og spesielt langt til dama. Can't wait til neste år da jeg har førerkortet og slipper å "stole på" kollektivtrafikkens fantastiske pungtlighet :)

Skrevet
Jeg er glad jeg har dem. Er bare det at dem ikke er så nært som før, at jeg ikke går på skole med dem, at jeg mistrives sterkt på skolen jeg er på nå.

Unnskyld meg, slik du fremstår så er det ikke rart du misstrives!

Prøv å skap nye venner, er ikke farlig å være sosial! Ikke vær så konservativ!

Men det kan være vanskelig å være sosial. Var akkurat på mingle-session med studenter og bedrifter. Vanskeligere enn man skulle tro å gå bort til tilfeldige mennesker og si "hei".

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
Nyt den friske lufta!

Er det sjefen min sier når han skal ut å røyke, gud vet hvor mange ganger han har prøvd å slutte.

Jeg for min del skjønner ikke helt hva som er greia med å røyke, har prøvd det, og det var ikke videre godt.

Likevel tar jeg alltid noen drag når jeg er på fylla, go figure.

Endret av Slettet+6132
Skrevet
Zlatzman, jeg finner det veldig lett :)

Edit: Skrivefeil

Godt å høre at folk er forskjellige. Men var ikke bare meg som løftet fatet, vurderte å gå bort til noen, for å så å sette det ned på bordet igjen. Gjenta dette 3-4 ganger før motet er på plass.

Skrevet
Nei, men fremdeles enn unnskyldning. Dog ikke god, er bare det at det var lettere før når dem var "utenfor" døren nesten.

Du kan ikke forvente at alt i livet er lett. Om noen år kommer du sannsynligvis til å lengte etter den tida hvor vennene dine bodde 10-15 minutter unna. :wee:

Det er en dårlig unnskyldning, og det er bare deg selv det går utover. Hadde du hatt lyst, hadde du fått til å henge med vennene dine så ofte du ville. Med mindre de ikke vil henge med deg, selvfølgelig. Da burde du få deg nye venner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...