Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vil gi en liten innføring i amerikansk fotball før superbowl sparkes igang?
Det er om å gjøre å springe med ballen over motsatt ende av banen. Da får man seks poeng eller noe. Det kalles touchdown.

Scorer man touchdown så mener jeg å huske man får prøve å sparke ballen over og mellom målstengene. Det gir et ekstrapoeng.

Resten av reglene er for meg litt diffuse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

@Same: Valgene spiller definitivt en stor rolle for nummer 2 i spillet også ja. Men dersom du ikke har spillt gjennom det, blir det som at du på en måte bestemmer hvilke valg du gjorde.

Også historiemessig er det viktig å ha spillt gjennom nr.1 først.

@Wikipedersen: Jeg også har tenkt å bunkre på sofaen når superbowl setter igang. Ikke at jeg kan reglene, men er litt nysgjerrig på dette amerikanske fenomenet.

Skrevet (endret)
Noen som vil gi en liten innføring i amerikansk fotball før superbowl sparkes igang?
Det er om å gjøre å springe med ballen over motsatt ende av banen. Da får man seks poeng eller noe. Det kalles touchdown.

Scorer man touchdown så mener jeg å huske man får prøve å sparke ballen over og mellom målstengene. Det gir et ekstrapoeng.

Tullete sport. Hvorfor heter det amerikansk fotball når man for det meste bruker hendene? Setter den ordentlige fotballen i dårlig lys. :mad:

Endret av Latias
Skrevet

Egil: Mhm. Det er alt oppstyret rundt spillet samt anbefalinger fra kompiser som til slutt fikk meg til å kjøpe spillet. Holder på å spille gjennom eneren nå, og om det fortsetter å holde like høyt nivå gjennom resten av spillet, så skal toeren absolutt skaffes.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Amerikansk fotball... Ikke helt patente disse amerikanerne, derfor de tuller sånn med navn.

@Sid: Anbefaler deg å bruke så mye tid som mulig på sideoppdragene før du prioriterer hovedoppdraget, ettersom når du først er ferdig med hovedoppdraget, kan du ikke fortsette med de andre oppdragene. Ikke som jeg har funnet ut i alle fall. Eventuelt lag deg et savegame tidligere i spillet som du kan gå tilbake til.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Lå rett på andre sida av veien for kinoen på Kongsberg. Var Komplett før de kutta ut butikkene sine.

Ah. Nei. Det ligger ikke i Kongsberg i det hele tatt, faktisk. Litt nærmere hjemme enn som så :p

Skrevet
Ah. Nei. Det ligger ikke i Kongsberg i det hele tatt, faktisk. Litt nærmere hjemme enn som så :p

Flaks for deg da :)

Ser ikke ut som IQ eksisterer lenger heller. Nettsida er nede ihvertfall.

Skrevet
Nettopp hjemme etter en helg i Skeikampen, deilig :D Nå er det to uker med elevbedrift, og hyllebygging til TG, blir kos.

:dremel:

Joda, får nok litt tid til det og, må bare ha penger vettu. ;)

Skrevet
Nettopp hjemme etter en helg i Skeikampen, deilig :D Nå er det to uker med elevbedrift, og hyllebygging til TG, blir kos.

:dremel:

Joda, får nok litt tid til det og, må bare ha penger vettu. ;)

Bare si ifra så overfører jeg de pengene du skal ha.. ihvertfall halvparten, så kan du få neste halvpart neste måned... Men du må vente til Fredag den 12. da.

Skrevet
Nettopp hjemme etter en helg i Skeikampen, deilig :D Nå er det to uker med elevbedrift, blir kos.

Hmm jeg var også på Skeikampen denne helga...så jeg deg? :o

Hmm, det kan godt hende. Hvis du var i bakken hvert fall, stod i bakken fra det åpnet til det stengte lørdag og søndag.

Skrevet
Kanskje det er et rift på øye. Får ofte det.

Det er mulig, men jeg klarer isåfall ikke å forstå hvordan det skal ha blitt til. Regner med at å få hår i øyet ikke kan såre det, og hår er alt som har vært borti det på noen år.

Skrevet

Og hvor har man lov å kaste ballen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...