b-real Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Nei, det må du såvisst ikke. Female logic demands it Undrer på hva jeg skal gjøre som underholdning i kveld på jobb. Tror jeg kanskje skal rive med meg en DVD av noe slag...går bare møkk på TV uansett og så må jeg vaske klær også. Kjekt med to industri-vaskemaskiner og tørketrommel som jeg kan vaske klærne mine for nada nix
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Kjekt med to industri-vaskemaskiner og tørketrommel som jeg kan vaske klærne mine for nada nix Det er noe jeg savner. Hadde det jeg og eksen bodde i blokk for noen år siden. Var jævlig kjekt. Kunne vaske så mye om gangen.
b-real Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Det er bare fantastisk kjekt,bare synd jeg har så få nattevakter. Eneste aberet med det er at jeg må bli oppe litt på natta for å bli ferdig men pytt sann..sove kan en gjøre når en kommer hjem..
Deadringer Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Den hesten var en kombinasjon av møkkastygg og megaawesome på samme tid. edit: Ah, den er dverg. Forklarer styggheten. Endret 30. januar 2010 av Nyhus
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hvilket skin bruker folket?Hardware dynamisk ny. De gangene CSS feiler så bruker jeg IP Board Pro.
TheKims Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Bruker sandkasse jeg. Zyrtec må være det mest genale i hele verden. Drakk en flaske kirow i går å merker ingenting til fyllesyken
CypheroN Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Kjenner at jeg begynner å like strukket skin mer enn de ikke-dynamiske skinnene. Før var det omvendt.
b-real Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Den hesten var en kombinasjon av møkkastygg og megaawesome på samme tid.Ikke sant. Så stygg at den er digg.Hvilket skin bruker folket?IP.Board.Pro <3
Flabba Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Nei, det må du såvisst ikke. Nei kanskje ikke. Jeg vet ikke helt. Føler meg ekkelt pynta. Kommer til å fryse av meg bena er jeg redd for. Så kanskje jeg må drite i det... Nei, det må du såvisst ikke. Female logic demands it mhm iknow. Merkelig det der. Men jeg pleier å være flink til å ikke pynte meg hvis jeg ikke har lyst selv, men denne gangen måtte jeg visst pynte meg. Gud vet hvorfor.
Sidious Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Kjedelig nå når man ikke har noe spennende å spille lenger.
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg bruker Diskusjon.no-skinnet. Jeg liker det.
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg bruker Diskusjon.no-skinnet. Jeg liker det. +1 Beste skinnet.
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hadde likt og se et "Diskusjon.no Dynamisk" skin.
Datasmurf Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Faen! >< Jeg er nødt til å klippe av alle armbandene som danderer armene mine, hvis ikke får jeg blodforgiftning ifg. legene. Siden jeg alt har fått et par nasty kviser under der, så kan det utvikle seg til mer faenskap om jeg ikke fjerner bandene. Hvilket skin bruker folket? IP.Board 2.2.0
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hadde likt og se et "Diskusjon.no Dynamisk" skin. Agreed. Faen! >< Jeg er nødt til å klippe av alle armbandene som danderer armene mine, hvis ikke får jeg blodforgiftning ifg. legene. Siden jeg alt har fått et par nasty kviser under der, så kan det utvikle seg til mer faenskap om jeg ikke fjerner bandene. Pfft. Hva vet vel legene? En gjeng kvakksalvere hele gjengen! Jeg derimot kan gi deg en metode som hjelper mot alt. Det koster bare 49 995,- for et femdagers kurs. Etter det kan du ta et avansert kurs til kun 89 995,- Med metodene jeg er villig til å lære deg, av ren skjær medmennesklighet, vil du kunne kvitte deg med alle sjelelige og fysiske sykdomer og problemer. mvh Scientologikirken.
Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hadde likt og se et "Diskusjon.no Dynamisk" skin. Agreed. Faen! >< Jeg er nødt til å klippe av alle armbandene som danderer armene mine, hvis ikke får jeg blodforgiftning ifg. legene. Siden jeg alt har fått et par nasty kviser under der, så kan det utvikle seg til mer faenskap om jeg ikke fjerner bandene. Pfft. Hva vet vel legene? En gjeng kvakksalvere hele gjengen! Jeg derimot kan gi deg en metode som hjelper mot alt. Det koster bare 49 995,- for et femdagers kurs. Etter det kan du ta et avansert kurs til kun 89 995,- Med metodene jeg er villig til å lære deg, av ren skjær medmennesklighet, vil du kunne kvitte deg med alle sjelelige og fysiske sykdomer og problemer. mvh Scientologikirken. Haha! Nice L4r5!
b-real Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Kjedelig nå når man ikke har noe spennende å spille lenger. Sant så sant..kan bli veldig kjedelig. http://www.break.com/index/how-to-report-the-news.html
Anbefalte innlegg