L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Pleier bare å nesten løsne dem. Lar dem henge igjen i boksen og så presser jeg boksen sammen sånn at lokket holder seg inni. Men er det noen andre som har noen artige skadehistorier?
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg forstuet foten når jeg hadde sovnet i en stol med begge beina hengende over armlenet. Når jeg våknet hadde jeg absolutt NADA blod igjen i beina, kunne ikke røre en lilletå engang. Likevel syns jeg det var lurt å hoppe ned på gulvet og gå litt. Skjedde det? Nei. Det var som som å hoppe rett ut i lufta i fallskjerm. Merket ikke at beina traff gulvet så jeg datt bare sammen som en våt potetsekk. Også hadde jeg dritvondt når blodet kom seg tilbake ned i leggene igjen men kunne ikke stå på foten. Ble en 5 dagers sykemelding. Endret 20. januar 2010 av Bytex
b-real Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Har hoppet i en elv med en sykkel da jeg var liten. Vi hadde konkuranse om ifra toppen av boligfeltet og rett utenfor huset vårt der asfaltkanten sluttet og jeg tapte hver eneste gang så en gang jeg endelig klarte det. Trødde som FAEN på min lille rosa (Takk bror!) bmx sykkel og klarte å komme meg framfor han som alltid vant og trødde alt det jeg maktet og klarte å komme meg en sykkellengde forran han og så mållinjen og var i så ekstase at jeg glemte helt av det at bortenfor asfaltkanten var elva..så jeg syklet videre det jeg maktet..kom meg over asfaltkanten og glemte av å bremse i ren ekstase så jeg forsvant over rattet ned i elva og landet akkurat nede i en liten kulp med vann som berget meg. Rett ved siden av kulpen lå det en gedigen stor stein som sto i hagen vår før som vi hadde fått kastet i elva etterpå. Husker pappa bærte meg opp inn å i badekarret så jeg fikk vasket meg og renset de sårene jeg hadde. Beste av alt var brodern som satt på verandaen og holdt på å drepe seg av latter
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 OO ja, også har jeg et permanent arr på armen fra jeg var liten og klatret opp på vasken på badet, og knuste glasshylla jeg holdt i. Pluss at jeg tryna på trehjulssykkel og fikk et dypt kutt i haka som fortsatt vises.
WheelMan Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 For å klarne opp i mitt mellomnavn Henri, så heter jeg Henriksen - men de får ikke plass til alt.
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Stygt å si det, men jeg ler her jeg sitter og leser det, jeg også.
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Tenk da, her får man trehjulssykkel for at man IKKE skal tryne, også gjør man nettopp det noe så jævlig også.. Wheelman: aw..skuffa. Endret 20. januar 2010 av Bytex
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Apropos sykkeluhell så har jeg et fint arr på leggen. Jeg klarte å tryne på sykkelen og så hogg tannhjulet seg inn i leggen. Resutlatet ble tre kutt ved siden av hverandre som ser ut som et bitemerke. Jeg pleier å si til folk at jeg ble bitt av en hai der. Ingen som har trudd på meg foreløpig av en eller annen merkelig grunn.
b-real Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Stygt å si det, men jeg ler her jeg sitter og leser det, jeg også. Antar at det var til meg og:
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Apropos haier. Vet du hva japanske haier sier til hverandre når de møtes? Hai.
Natrich Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Apropos haier. Vet du hva japanske haier sier til hverandre når de møtes? Hai. I lol'd
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Apropos haier. Vet du hva japanske haier sier til hverandre når de møtes? Hai.Den var bløt. (pun intended)
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Recruiter, rekrutterer. En som rekrutterer folk. Ble det rett?
Datasmurf Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Ah, herlig å bruke PC igjen. Selv om jeg bare brukte Mac en halvtime, var det en halvtime for mye
After Dark Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Har hatt min daglige burger, kjøpt ny cd og dvd og vært innom tattoo/piercingsenteret. Nå står cden på mens jeg nyter en cola. Men er det noen andre som har noen artige skadehistorier? Har mange skadehistorier, men vet ikke om de er så artige...
Skjelvgråt Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har en artig skadehistorie, nemmelig meg, quakecry, marcus megselv!
CypheroN Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har en artig skadehistorie, nemmelig meg, quakecry, marcus megselv!True story.
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Har mange skadehistorier, men vet ikke om de er så artige...Try us.
Nopros Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Noen her med nynorsk-talenter som kan se over en liten tekst? Den gangen jeg kuttet meg opp kraftig ved hjelp av en fjernkontroll har jeg skrevet her før. Den slo ikke så veldig an.
Minus Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Ah, ferdig på skole og trening for i dag. Sliter forøvrig litt med automasjon på skolen.. Noen her som har tatt VG1 Automasjon?
Anbefalte innlegg